نایلون حبابدار یکی از دسته بندی های اصلی پلاستیک صنعتی در سطح جهانی شناخته می شود. بنابراین خط تولید نایلون حباب دار در داخل کشور توسط برخی از سرمایه گذاران راه اندازی شده است. بدین ترتیب صنایع تولید کننده با حداقل هزینه می توانند موفق به خرید نایلون حبابدار گردند. مهمترین ویژگی بارزی که این نوع پلاستیک دارد، داشتن یک لایه با حفره های هوا است که عاملی مؤثر برای جلوگیری از ورود ضربه به محصولات بسته بندی شده می باشد. امروزه عموم افراد نیز از خرید رول نایلون حبابدار جهت بسته بندی و حمل وسایل و تجهیزات خانگی هنگام اسباب کشی منزل استفاده می کنند.

شرکت دریا پلاستیک یکی دیگر از مراکز تولید کنندۀ بزرگ در حوزۀ محصولات پلاستیکی صنعتی در حال فعالیت می باشد. بنابراین از تکنولوژی و فناوری صنایع پلیمری و استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک مخصوص توانسته اند موفق به راه اندازی خط تولید رول نایلون حبابدار گردند و به عنوان یکی از تأمین کنندگان بزرگ در حوزۀ نایلون در سراسر کشور آمادۀ خدمات رسانی به صاحبان صنایع می باشند.

دانستنی های خرید نایلون حباب دار

موارد متعددی که موجب استقبال و محبوبیت کاربرد پلاستیک حبابدار در سطح بازار شده است، داشتن لایۀ حبابدار است که می تواند به طور مستقیم از شدت ورود ضربه به وسایل بسته بندی شده جلوگیری کند. البته تولید کنندگان توانسته اند متناسب با سایز وسایل مختلف، اقدام به تولید و فروش نایلون حبابدار در سه دسته بندی اصلی گردند. نایلون حباب دار با حباب ریز، متوسط و درشت سه طبقه بندی اصلی این نوع پلاستیک به شمار می رود و صنایع مختلف بر حسب ابعاد کالاها اقدام به خرید نایلون حبابدار مناسب می نمایند. توسط شرکت دریا پلاستیک  فروش نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار به صورت رولی و یا کیسه ای صورت می گیرد. بدیهی است کارخانجات و مجموعه های بسته بندی متناسب با شرایط، می توانند مناسب ترین طرح نایلون حبابدار را با قیمت ارزان تر از بازار سفارش دهند.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()