تردد در سطح شهر در برخی از مواقع به صورت انفرادی و یا دسته جمعی صورت می گیرد که در این صورت افراد نیازمند به تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ مناسب می باشند. در همین راستا مجموعه های واحد گشت به منظور ارائه سرویس اتوبوس دربستی در سطح شهر و برون شهر تحت نظارت مدیریت مدبر و توانمند فعالیت خود را آغاز نموده اند. بنابراین سازمان های دولتی و خصوصی، ارگان ها، شرکت ها، مدارس و حتی عموم افراد جهت جابجایی گروهی از افراد با مبدأ و مقصد مشخص، از مزایای  خدمات واحد گشت بهره می گیرند.

موقعیت های متعددی وجود دارد که افراد به صورت دسته جمعی قصد تردد در سطح شهر را دارند. در همین راستا جهت کاهش آلودگی هوا و حجم ترافیک مجموعه های مختلف می توانند برای میهمانان، دانش آموزان، دانشجویان، گردشگران، کارمندان و ... از طریق واحد گشت اقدام به اجاره اتوبوس دربستی نمایند. بدیهی است مجموعۀ واحد گشت تهران نیز با هدف تأمین ناوگان اتوبوس دربستی فعالیت خود را در استان تهران آغاز نموده است و همواره آمادۀ سرویس دهی به همشهریان خود می باشد.

سفری آرامش بخش با خدمات واحد گشت

در عصر حاضر به سهولت می توانید واحد گشت بهشت زهرا ، سفر علمی و پژوهشی، شرکت در مراسم تشریفاتی، ترانسفر جمعی از افراد، اردوهای یک روزه در سطح شهر و مواردی از این قبیل را از طریق مراکز واحد گشت مطمئن و معتبر تأمین نمائید. بهره مندی از سرویس دهی چنین مجموعه هایی به شما کمک می کند تا سفری راحت توأم با آرامش را تجربه داشته باشید. ضمن آنکه امکان اجاره اتوبوس دربستی VIP نیز برای افرادی که تمایل به تهیۀ سرویس درجه یک برای میهمانان خود دارند، مهیا می باشد. جهت اطلاع از شرایط رزو اتوبوس دربستی و هزینۀ خدمات واحد گشت می توانید با پرسنل واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()