زغال چینی توسط تولید کنندگان کشور چین تولید و عرضه می شوند و با تکنیک متفاوتی توانسته اند با بهره گیری از ضایعات چوب موفق به تولید زغال فشرده گردند. این نوع زغال از کیفیت بالایی برخوردار است و به نوعی باعث گردیده تا دوام بیشتری داشته باشد. در ادامه این پست قصد داریم به ویژگی های مهم زغال چینی بپردازیم. جهت تولید زغال چینی می توانند از دو روش سنتی و صنعتی استفاده نمایند، که البته تولیدی هر کدام از روش های تولید می تواند کیفیت متفاوت داشته باشد. فروش زغال چینی در ایران مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است و اکثر افراد جهت امور پخت و پز از مزایای این ذغال استفاده می نمایند. مجموعۀ سالار سوز جنوب به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ زغال های وارداتی و داخلی در تهران فعالیت دارد و توانسته شرایط مناسبی برای خرید زغال چینی ارزان و مرغوب فراهم نموده است.

خرید زغال چینی و ویژگی های شاخص آن

اگر در تلاش برای خرید زغال کبابی می باشید می توانید از مزایای زغال چینی استفاده نمائید. این نوع زغال دارای انسجام بالایی است و حرارت یکنواخت تولید می کند. البته فاقد دود، بو و گازهای سمی می باشد. استقبال گسترده جهت خرید زغال چینی، به دلیل حمایت از محیط زیست است که توانسته اند راهکاری مناسب برای تولید این نوع زغال فراهم نمایند. به نوعی از قطع درختان جلوگیری می کنند و استفاده از ضایعات چوب که در صنایع مختلف تولید می شود، می توان به توسعۀ صنعت تولید ذغال کمک نمود. در دنیای امروز علاوه بر روش سنتی می توان از کوره های زغال بزرگ و دستگاه های صنعتی بزرگ جهت تولید انواع زغال منجمله زغال چینی استفاده نمود.

این نوع زغال را می توان در محیط های آپارتمانی، البته در قسمت پاسیو استفاده نمود. جهت  خرید زغال لیمو  و ذغال چینی با کیفیت عالی می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب با بسته بندی کارتنی به صورت اینترنتی و یا حضوری تهیه نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()