طرح توجیهی به نوعی سند آماده ای است جهت ارائه به بانک می باشد. در واقع مراحل برآورد سود، زیان، سرمایه ثابت، سرمایه در حال گردش، نقطه سر به سر، میزان بازدهی سرمایه، مدت زمان برگشت سرمایه و ... از موارد مهم و کلیدی هستند که جهت نگاش طرح توجیهی در نظر گرفته می شوند. خدمات طرح توجیهی در زمینه های مختلف گردآوری می شود و صاحبان کسب و کار و سرمایه گذاران متناسب با پروژه ای که قصد راه اندازی آن را دارند، نیازمند به بررسی تمام جوانب کاری خود می باشند. قطعاً گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا توانسته با تکیه بر داشته های تخصصی و تجربی خود، قادر به نگارش کلیه طرح های توجیهی صنعتی، کشاورزی، مراکز تفریحی و گردشگری، دامپروری، خدماتی، تهیه نرم افزارهای اختصاصی و ... می باشند.

لیستی از گزارشات طرح توجیهی

اگر بخواهیم به طور مختصر به موارد کاربرد و اهمیت نگارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی پرورش ماهی خاویار بپردازیم، می توانیم به بررسی جزئیات و کلیات اجرای یک پروژه در ابعاد مختلف اشاره نمود. این جزئیات می تواند مربوط به چگونگی دریافت تسهیلات بانکی، نحوۀ تأمین سرمایه اولیه، نقاط قوت و ضعف یک کسب و کار، میزان سود و زیان اجرای پروژه، مدت زمان اجرا، تأمین تدارکات و تجهیزات مورد نیاز و ... شود.

بدین وسیله سرمایه گذاران باید به طور کلی نسبت به هر یک از این مسیرها آشنایی کامل داشته باشند و بتوانند تحت یک گزارش طرح توجیهی گردآوری نمایند. بررسی وضعیت بازار از نظر عرضه و تقاضا و مسائل اقتصادی و مالی جنبه های اصلی هستند که حین مطالعات و امکانات سنجی یک پروژه در قسمت های مختلف یک طرح توجیهی گردآوری می شود و توسط یک تیم مشاورین مجرب از جمله گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تهیه می گردد.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()