واحد گشت به عنوان یکی از مراکز رسمی در حوزۀ خدمات کرایه اتوبوس دربستی فعالیت می کنند. چنین مجموعه هایی با امکانات حرفه ای که در اختیار دارند به سهولت می توانند بهترین   خدمات واحد گشت را به مشتریان خود ارائه دهند. تا کنون در سطح شهر سرویس دانش آموزان، کارکنان اداره جات و پرسنل بیمارستان و ... را ملاحظه نموده اید. مجموعه های دولتی و خصوصی می توانند متناسب با نیازی که دارند از خدمات واحد گشت به منظور اجاره اتوبوس دربستی با ظرفیت های مختلف بهره گیرند. چرا که ارائه چنین خدماتی توسط مرکز واحد گشت به صورت حرفه ای صورت می گیرد چون از رانندگان با اخلاق و مجرب بهره می گیرند. واحد گشت تهران به عنوان یکی از مراکز با سابقه در حوزۀ خدمات اجاره اتوبوس فعالیت خود را آغاز نموده و همواره آمادۀ سرویس دهی به سازمان های دولتی و خصوصی و همچنین افراد حقیقی می باشند.

شرح خدمات جدید مرکز واحد گشت

 اجاره اتوبوس دربستی برای اجرای مراسم خاکسپاری و عزاداری به عنوان یکی از مهمترین خدمات واحد گشت به شمار می رود. در نتیجه عموم افراد و ارگان های مختلف می توانند جهت برگزاری مراسم تشریفاتی، سوگواری، عروسی، همایش و کنفرانس ها از سرویس واحد گشت بهره گیرند. هتل ها، باشگاه، مراکز تفریحی و گردشگری به منظور تأمین وسیلۀ نقلیۀ مناسب با ظرفیت بالای 30 نفر نیاز به دریافت خدمات از سوی مرکز واحد گشت دارند.

چنین مراکزی با در اختیار داشتن اتوبوس های برند و با ظرفیت متفاوت، امکان اجاره اتوبوس دربستی vip و ساده را برای عموم شهروندان فراهم نمایند. قطعاً معتبرترین مرکز واحد گشت تلاش می کند با به کارگیری نیروی انسانی مجرب از جمله رانندگان حرفه ای و متعهد بتوانند سفری خوش و بدون دغدغه را برای مشتریان خود رقم زنند. جهت کسب اطلاعات کلی در خصوص هزینه و مشخصات ظرفیت اتوبوس های ساده و وی آی پی می توانید با واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()