تابلو کنواس سبک متفاوتی از تابلوهای دکوراتیو به شمار می رود که در طرح های متنوع و جذاب طراحی شده و در دسترس خریداران قرار گرفته می شود. سبک ساخت تابلو کنواس بسیار ساده طی چندین مرحله صورت می گیرد. علت نام گذاری این تابلو دکوراتیو، جنس متریال به کار رفته برای بوم تابلو می باشد. پارچه کنواس به دلیل ویژگی های ظاهری که از آن برخوردار است توسط هنرمندان به عنوان متریال اصلی بوم تابلو استفاده نموده اند. با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته توانسته اند امکان چاپ تصاویر و عکس های مختلف را بر روی پارچه کنواس فراهم سازند. خرید تابلو کنواس را از سایت انجام دهید.

مشخصه های مهم تابلو کنواس

امروزه می توانید دیدن بهترین تصاویر شخصی خود را بر روی تابلوهای کنواس در ابعاد مختلف ملاحظه نمائید. فروش تابلو کنواس با تصاویر متنوع در سطح بازار صورت می گیرد و علاقه مندان به خرید تابلو دکوراتیو می توانند این نوع تابلو را جهت تزئین نمای دکوراسیون منزل و یا محیط کسب و کار استفاده نمایند. جهت مشاهدۀ طرح های جدید و متنوع تابلوهای دکوراتیو کنواس می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید و از میان محصولات فروشگاه، تجهیزات دکوراتیو مورد پسند خود را با قیمت مناسب سفارش دهید.

پارچه کنواس به دلیل شکل ظاهری که دارد، گزینۀ مناسبی برای ثبت و چاپ تصاویر بر روی آن می باشد و به همین دلیل در حوزۀ هنر به منظور ساخت تابلوهای دکوراتیو مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از مشخصه های اصلی تابلو کنواس می توان به استحکام بالای آن در برابر تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت اشاره نمود. به همین دلیل خیلی از افراد به منظور تزئین و ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون منزل از زیبایی و تنوع سبک طراحی و چاپ تابلوهای کنواس استفاده نمایند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به سهولت می توانید از میان محصولات متنوع موجود در فروشگاه، بهترین تابلو کنواس مدرن ارزان را به صورت آنلاین سفارش دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()