چند سال اخیر شاهد گسترش کاربرد چوب ترموود در صنعت ساختمان سازی می باشیم. در واقع ترموود به عنوان یکی از مصالح ساختمانی از جنس چوب به شمار می رود که جهت تزئین نمای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

در حال حاضر در سطح بازار شاهد خرید و فروش ترموود از جمله ترموود ایرانی و خارجی با عناوین و برندهای مختلف می باشیم. بدین ترتیب جهت تزئین قسمت های مختلف دکوراسیون به سهولت می توان از زیبایی و کیفیت بالای چوب ترموود استفاده نمود. گروه صنعتی menzowood به عنوان یکی از مراکز تولید کننده و پخش کنندۀ ترموود در حال فعالیت می باشد و دارای سابقۀ درخشانی در این حوزه هستند.

ویژگی های مهم ترموود

از مزایای چوب ترموود می توان به استحکام بالایی این چوب در برابر هر گونه شرایط محیطی از جمله بارش برف و باران، تابش مستقیم نور خورشید، باد و طوفان و مواردی از این قبیل اشاره نمود. در واقع به دلیل خاصیت ضد آبی که ترموود دارد، جهت پوشش قسمت های مختلف روف گاردن نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. اگر در صدد برای خرید ترموود ارزان و با دوام می باشید، می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ منزو وود تماس حاصل فرمائید، تا هماهنگی های ابتدایی به درستی صورت گیرد.

طول عمر بالا، ماندگاری زیاد، قابلیت تجزیه پذیری و بازیافت، وزن سبک، بدون حساسیت و آلرژی، داشتن ظاهری طبیعی و شیک، انعطاف پذیری بالا، نصب آسان، امکان قرار دهی در محیط های بسته و باز از جمله مزایای مهم و طلایی ترموود به شمار می روند. در نتیجه متناسب با سلیقۀ شخصی، قیمت و حفظ هارمونی اجزای مختلف دکوراسیون داخلی و خارجی می توانید از طریق مجموعۀ menzowood اقدام به خرید ترموود فنلاندی و ترموود ایرانی نمائید.

آدرس کارخانه: تهران ،شهریار ،صباشهر،شهرک صنعتی صباشهر،کارخانه منزووود

آدرس شرکت :شهریار،میدان فرمامداری،ساختمان ملل

شماره تماس : 09124820820

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 288
نمایش همه
علاقه مندی ها ()