کفش ایمنی با هدف حفظ پاها در برابر صدمات جدی که حین انجام فعالیت های فیزیکی در مشاغل مختلف ممکن است رخ دهد مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت ساخت کفش های کار از متریال متفاوت بهره گرفته می شود که می توان به چرم، مواد پلیمری و فلز اشاره نمود. هر کدام از آنها به دلیل خواصی که در مقابل طول عمر بالا و فاسد ناپذیر بودن که از آن برخوردار هستند، جهت تولید انواع کفش کار مورد استفاده قرار گرفته می شوند. مدت های طولانی است که خرید کفش ایمنی توانسته عاملی مناسب برای کاهش صدمات نقص عضو پا در مشاغل مختلف به شمار رود. فروشگاه رادین ایمن به دلیل نوع فعالیتی که آغاز نموده، توانسته در لیست تجهیزات ایمنی، انواع کفش کار را با برندهای معتبر تأمین و عرضه نمایند.

مهمترین ویژگی انواع کفش کار

پرسش های متعددی در خصوص انتخاب و خرید کفش ایمنی وجود دارد و این مسئله باعث گردیده تا در این مقاله به صورت تخصصی به این موضوع مهم بپردازیم. همانطور که می دانید کفش ایمنی نیز از اجزای اصلی همچون کفی، رویه، زیره و پشتی تشکیل شده است. بدین ترتیب متریالی که جهت ساخت هر یک از این اجزاء مورد استفاده قرار گرفته است، نقش بسزایی بر روی حفظ و نگهداری قسمت های مختلف پا دارد. کفش ایمنی با سرپنجه فولادی و زیرۀ pu، کفش ایمنی با سرپنجۀ فولادی و زیرۀ pu-tpu، کفش ایمنی با زیرۀ لاستیک یا مواد ruber، کفش ایمنی با سرپنجه کامپوزیت و کفش ایمنی کانداکتیو یا هادی تنها برخی از انواع کفش ایمنی هستند که از مزایای آنها در مشاغل مختلف استفاده می گردد.

به طور کلی خرید تجهیزات ایمنی استاندارد می تواند آرامش، آسودگی خاطر و ایمنی را برای هر یک از افراد به ارمغان آورد. بدین ترتیب کارفرمایان و افرادی که خود به شخصه فعالیت فیزیکی خاصی را انجام می دهند، می توانند جهت خرید کفش ایمنی مناسب و برند به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمایند و به صورت آنلاین سفارش دهند.

 فروشگاه رادین ایمن 

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 247
نمایش همه
علاقه مندی ها ()