پارامترهای متعددی بر روی قیمت نایلون حبابدار تأثیرگذار می باشد که ما قصد داریم در این پست به آن بپردازیم. همانطور که می دانید علت استقبال گسترده از پلاستیک حبابدار به دلیل شکل ظاهری و قابلیت ضربه گیری آن می باشد. بدین ترتیب صنایع مختلف متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، می توانند از مزایای این نوع پلاستیک جهت حفظ و نگهداری اقلام به صورت ایمن استفاده نمایند.  لیست قیمت نایلون حبابدار بر پایۀ ضخامت، سطح کیفیت و ابعاد حباب ها تعیین می گردد. در حال حاضر توسط شرکت باران پلاست، تولید و فروش نایلون حبابدار در سه سایز حباب 10، 20 و 30 میلی متر صورت می گیرد. در نتیجه مشاغل مختلف بر اساس ابعاد کالاهایی که عرضه می کنند، می توانند مناسب ترین سایز نایلون حبابدار را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

قیمت پلاستیک حبابدار ضربه گیر

تا کنون کاربرد گستردۀ پلاستیک حباب دار را در صنایع مختلف از جمله تولید لوازم خانگی، محصولات شیشه و شکستنی، لوازم روشنایی، تجهیزات دیجیتالی و الکترونیکی و ... ملاحظه نموده اید. در واقع تولید کنندگان بر اساس ابعاد اقلام، از مزایای نایلون حبابدار رولی و یا کیسه ای استفاده می نمایند.

به طور کلی پیش از سفارش پلاستیک، می توانید قیمت نایلون حبابدار را در مدل های متفاوت استعلام نمائید و سپس متناسب با نیاز مجموعه خریداری نمائید.

لازم به ذکر است که هم اکنون برخی از افراد جهت امور اسباب کشی و بسته بندی لوازم خانگی سنگین اقدام به خرید نایلون حبابدار رولی می نمایند. بدیهی است قیمت نایلون حبابدار رولی آماده ارزان تر از قیمت فروش نایلون حبابدار سفارشی در ابعاد متفاوت می باشد. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش دهی پلاستیک های بسته بندی می توانید با واحد فروش شرکت باران پلاست تماس گرفته و مشورت نمائید. البته بیش از سفارش، می توانید از آخرین قیمت نایلون حبابدار در بازار مطلع گردید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 235
نمایش همه
علاقه مندی ها ()