نایلون شیرینگ بهترین پوشش پلاستیکی است که دارای خواص متعددی می باشد. جهت استفاده از پلاستیک شیرینگ می بایست از دستگاه های شیرینگ پک استفاده گردد. این دستگاه ها می تواند به صورت مجزا و یا به صورت تونلی در مسیر خط تولید اقلام در صنایع مختلف به کار برده می شوند. غالباً نایلون شیرینگ به صورت شفاف و با خاصیت چاپ پذیری در ابعاد متفاوت تولید می شوند. در نتیجه صاحبان صنایع می توانند جه بسته بندی برخی از محصولات به صورت پک اقدام به خرید نایلون شیرینگ به صورت رول نمایند. شرکت دریا پلاستیک سال های متوالی است که به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ در عرصۀ لفاف های صنعتی در حال فعالیت می باشد که توانسته اند بر حسب نیاز صاحبان صنایع، این نوع نایلون را در ابعاد استاندارد تولید و به بازار عرضه نمایند.

مهمترین مزایای نایلون شیرینگ

قطعاً پک های بسته بندی انواع نوشیدنی و کنسرو را در سطح بازار مشاهده نموده اید. این نوع محصولات با استفاده از رول های پلاستیک شیرینگ و دستگاه های شیرینگ حرارتی بسته بندی می شوند. از ویژگی های شاخص این نوع پلاستیک می توان به استحکام و مقاومت بالای آنها اشاره نمود. ضمن آنکه امکان بسته بندی شکیل محصولات را مهیا می سازد و این سبک از بسته بندی، فضای زیادی از محیط انبار را به خود اختصاص نمی دهد. در همین راستا اکثر صاحبان صنایع همچون صنعت مواد غذایی، صنعت ساخت قطعات صنعتی و خودروسازی، صنعت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، صنعت داروسازی و ... می توانند از ویژگی های مهم نایلون شیرینگ پک استفاده نمایند.

بدیهی است قیمت نایلون شیرینگ بر اساس میزان ضخامت، ابعاد رول، رنگ و کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن تعیین می گردد. اگر خواستار  خرید نایلون حبابدار و نایلون شیرینگ ارزان و با حجم انبوه می باشید می توانید بدون واسطه از طریق واحد فروش دریا پلاستیک، قیمت این نوع پلاستیک را استعلام نموده و به صورت حضوری و یا غیر حضوری آن را سفارش دهید.

 دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()