رادیولوژی دندان بهترین راهکار برای تشخیص بیماری های دهان، لثه و دندان به شمار می رود. شیوۀ اجرای رادیولوژی دندان با استفاده از تابش اشعۀ ایکس می باشد. بنابراین با استفاده از دستگاه های پیشرفته می توانند به کمک این اشعۀ از بافت سخت استخوان دندان ها و بافت نرم دهان و لثه تصویربرداری نمود. جهت دریافت خدمات رادیولوژی دندان نیاز به آمادگی است و فرد بایستی زیورآلات و قطعات فلزی همچون گیره، گوشواره، گردنبند و مواردی از این قبیل را در ناحیه سر و گردن استفاده ننماید. سپس از پیش بند سربی برای محافظت از سایر قسمت های بدن استفاده نمایند. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل با هدف ارائه پیشرفته ترین خدمات تصویربرداری فعالیت خود را آغاز نموده و مجهز به دستگاه های رادیولوژی دندان می باشند.

اجرای فوری رادیولوژی دندان توسط تجهیزات پیشرفته

به طور کلی یکی از روش های دقیق و سریع در حوزۀ تشخیص بیماری های دهانی و دندان، استفاده از خدمات رادیولوژی دندان می باشد. امروزه شاهد گسترش و توسعۀ شیوه های تصویربرداری دندان در دو دسته بندی اصلی داخل دهانی و خارج دهانی می باشیم. در واقع دندانپزشک متناسب با وضعیت بالینی شخص، مناسب ترین شیوۀ رادیولوژی دندان را به بیمار تجویز می کند. بهره گیری از شیوه های مختلف تصویربرداری دندان با هدف افزایش سطح دقت عکسبرداری صورت می گیرد. تشخیص پوسیدگی، وضعیت رشد ریشه دندان ها، بررسی وضعیت سلامت استخوان های پیرامون دندان، مشاهدۀ وضعیت رشد دندان ها، پیگیری وضعیت درمان بیمار و ... تنها برخی از مواردی هستند که بخاطر آنها توسط دندانپزشک اجرای رادیولوژی دندان تجویز می شود. بررسی جزئیات دقیق وضعیت بیمار توسط تصاویر بدست آمده از روش های مختلف رادیولوژی دندان به دندانپزشک کمک می کند که بتواند جهت درمان مشکلات در ناحیۀ دهان و دندان، از بهترین شیوه بهره گیرد.

در حال حاضر با مراجعه به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل، تجهیزات مورد نیاز جهت خدمات سی بی سی تی دندان و رادیوگرافی بایت وینگ، پری اپیکال، اکلوزال، سی تی اسکن دندان، OPG و ... برای کلیۀ مراجعه کنندگان فراهم می باشد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 285
نمایش همه
علاقه مندی ها ()