چسب کاشی پرسلان نوعی سیمان پرتلند از مواد غیر آلی پلیمری به شمار می رود. این نوع چسب با ذرات دانه ای و مواد شیمیایی اصلاح شده و معمولاً بر پایۀ سیمان تقویت می شوند. از مزایای چسب کاشی پرسلان برای نصب انواع کاشی، پرسلان و سرامیک استفاده می شود. این نوع چسب ها بر اساس رزین های مصنوعی به همراه مواد تقویت کننده چسب ساخته می شوند. حاوی مواد شیمیایی است که جهت افزایش چسبندگی و انعطاف پذیری آن مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت سفارش خرید چسب کاشی پرسلان با قیمت ارزان می توانید از طریق هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ فعالیت طولانی در حوزۀ تولید و عرضۀ چسب های صنعتی در حال فعالیت می باشد.

مهمترین ویژگی های چسب کاشی پرسلان

از مزایای چسب کاشی پرسلان جهت نصب انواع کاشی بر روی سطوح بتنی، گچی و سیمانی بهره گرفته می شود. بدین ترتیب جهت سطوح قدیمی کاشیکاری شده، می توان از چسب های پودری استفاده نمود و بدین وسیله طول عمر کاشی های نصب شده را دو چندان نمود. چسب کاشی پرسلان بر خلاف مصالح بنایی قدیمی همچون ماسه، سیمان و یا دوغاب سنتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. از این نوع چسب به عنوان ملات اختصاصی در امور ساخت و ساز به کار برده می شود. این نوع چسب دارای ویژگی های مثبتی است که صاحبان صنایع از مزایای آن جهت افزایش سطح چسبندگی کاشی ها در محل بهره می گیرند.

از ویژگی های مهم چسب کاشی پرسلان می توان به خاصیت چسبندگی بالای آن، کیفیت اجرایی بهتر، سرعت اجرای بالا و قدرت چسبندگی بالا اشاره نمود. بیشترین کاربرد این نوع چسب را می توان در امور ساختمان سازی ملاحظه نمود و جهت نصب انواع کاشی پرسلان در فضای بیرونی و داخلی ساختمان به کار می گیرند.جهت خرید چسب کاشی استخری و چسب کاشی پرسلان مرغوب و با کیفیت عالی می توانید با واحد فروش مرکز هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه تماس حاصل نموده و سفارش دهید.

 هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()