کمپرسور اسکرو از جمله قطعات پرکاربرد در صنعت به شمار می رود چون قابلیت تولید نیروی زیاد را دارد. این دستگاه همچون یک اسب بارکش عمل می کند و به عنوان دستگاهی جهت بهبود رفاه زندگی بشر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خرید کمپرسور اسکرو را از سایت مکانیکا انجام دهید. 

چندین دهه است که شاهد پیشرفت تکنولوژی و افزایش به کارگیری کمپرسورهای اسکرو در صنایع مختلف می باشیم. یکی از رایج ترین کاربردهای دستگاه های کمپرسور اسکرو در تجهیزات دندانپزشکی است. ضمن آنکه کاربرد فراوان آن را می توان در ساخت انواع لوازم خانگی منجمله یخچال فریزر و کولرهای گازی ملاحظه نمود. فروشگاه مکانیکا از جمله مراکز توزیع دستگاه های کمپرسور اسکرو با برندهای معتبر خارجی و ایرانی در سراسر کشور می باشد.

بهترین کمپرسور اسکرو

در زبان عامیانه به کمپرسور اسکرو ، کمپرسور باد اطلاق می شود و شرکت های سازنده توانسته اند در ظرفیت های بالا موفق به تولید هوای فشرده گردند. دستگاه کمپرسور اسکرو از نظر محدودۀ عملکرد بین کمپرسورهای پیستونی و کمپرسور سانتریفیوژ می باشد. این دستگاه کمپرسور دارای ساختار ذخیره سازی با گنجایش جابجایی مثبت می باشد و با هدف متراکم سازی هوا و گاز مبرد در سیستم های سرمایشی به کار برده می شود. عمدتاً در صنایع کوچک از مزایای کمپرسور پیستونی بهره گرفته می شود. لیکن در صنایع بزرگ تر به دلیل نیاز به ظرفیت بالای هوای فشرده از قابلیت های دستگاه کمپرسور اسکرو بهره می گیرند.

کمپرسور اسکرو بدون روغن و کمپرسور اسکرو روغنی دو دسته بندی اصلی این دستگاه متراکم ساز به شمار می روند. هر کدام از آنها به دلیل نوع ساختاری که دارند در طراحی ماشین آلات و دستگاه های متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شوند. عمدتاً در صنایعی که رعایت نکات بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است، از مزایای کمپرسور اسکرو اویل فری یا همان بدون روغن استفاده می شود.

هم اکنون در صورت نیاز به تأمین دستگاه کمپرسور اسکرو می توانید با کارشناسان فروشگاه مکانیکا تماس بگیرید و پس از کسب اطلاعات جامع نسبت به خرید کمپرسور مناسب اقدام نمائید.

آدرس : تهران،نعمت آباد، میدان ثارالله، نبش پمپ بنزین،مکانیکا کمپرسور (دفتر فروش)

شماره تماس:02155855359

همراه:09123366967    نوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()