طرح توجیهی به عنوان یکی از راهکارهای اصلی برای پیشگیری در شکست یک پروژه می باشد. طرح امکان سنجی به معنای تشریح و توضیح یک پروژه می باشد. در واقع تهیۀ گزارش طرح توجیهی بر اساس مطالعات و محاسبات صورت گرفته در میدان می باشد. دلایل اصلی تدوین انواع طرح توجیهی ، این است که جوانب مختلف از یک ایده تا عملیاتی ساختن آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شود. تصور کنید که پیش از احداث یک کارخانه و یا تولید یک محصول و عرضۀ آن به بازار، جوانب مختلف آن مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا در این حوزه توانسته فعالیت خود را گسترش دهد و با بهره گیری از اساتید و متخصصین مجرب در حوزۀ اقتصاد، مدیریت و حسابداری به شما سرمایه گذاران کمک می کنند که از آیندۀ اجرای پروژه مطلع گردند.

مهمترین مزیت تدیون طرح توجیهی ، این است که بتوان تمام جوانب اجرای یک پروژه را در نظر گرفت. چشم اندازی جامع نسبت به اجرای پروژه از اهداف اصلی برنامه ریزی و نگارش طرح توجیهی است که توسط متخصصین گردآوری گردد. همانطور که می دانید جهت آغاز یک پروژه موارد مهمی همچون میزان بودجۀ اولیه، مدت زمان انجام پروژه، نحوۀ تهیۀ تدارکات، مدت زمان رسیدن به سود سرمایه، محل اجرای پروژه، نحوۀ تأمین نیرو و ... مورد بررسی قرار گرفته می شوند. جمع آوری اطلاعات جامع در این زمینه به افراد کمک می کند که بتوانند موقعیت های مناسبی را برای انجام موفقیت آمیز پروژه انجام دهند.

مهمترین مزیت در نوشتن طرح توجیهی، این است که نگاه سرمایه گذار را نسبت به نوع سرمایه ای که انجام می دهد، باز می کند و به نوعی تمام جوانب تصمیماتی که گرفته می شود مورد سنجش قرار می گیرد. جهت سفارش طرح توجیهی اختصاصی مانند طرح توجیهی بازیافت زباله می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل فرمائید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()