زغال لیمو از انواع زغال های رایجی است که در بازار خرید و فروش بالایی را به خود اختصاص می دهد. ویژگی های زغال لیمو موجب شده که این زغال مورد توجه افراد قرار گرفته و فروش آن پر رونق باشد. یکی از مشخصات زغال لیمو با کیفیت این است که دچار شکستگی نمی شود و زغال هایی که دچار شکستگی هستند دارای قیمت پایین تری می باشند.

فروش زغال لیمو در بازار به صورت بسته ای یا فله ای صورت می گیرد و افراد با توجه به میزان نیاز می توانند مقدار مورد نظر را تهیه کنند. این زغال فورا روشن شده و بسیار دیر خاموش خواهد شد بنابراین خرید زغال لیمو کاملا به صرفه است. مرکز سالار سوز جنوب انواع زغال لیمو را در بسته های اقتصادی در نظر گرفته و مشتریان گرامی می توانند در وزن های دلخواه انواع ذغال مورد نظر خود را تهیه کنند.

مرکز سالار سوز جنوب تنوع بالایی از زغال ها مانند زغال لیمو ، زغال انجیر، زغال مرکبات، زغال کبابی و... را با قیمت مناسب به فروش می رساند. به سایت سالار سوز جنوب مراجعه نمایید و انواع زغال مورد نظرتان را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

ویژگی زغال لیمو

ذغال لیمو دارای دوام و ماندگاری بالا می باشد و مدت زمان بیشتری می توان از آن بهره برد. زغال لیمو دارای بوی مطبوع بوده و سر درد ایجاد نمی کند. این زغال به آرامی می سوزد و بدون جرقه است. این زغال با کیفیت بوده و برای مصارف مختلف از قبیل گرم کردن، پخت غذا و... مورد استفاده قرار می گیرد. سالار سوز جنوب از مراکز پخش زغال با کیفیت بسیار بالا می باشد. تمامی محصولات این مجموعه با قیمت ارزان ارائه می شود. این مرکز شرایط مناسبی را برای سفارش گیری خرید زغال کبابی و سایر زغال ها از طریق وب سایت اختصاصی خود در نظر گرفته است.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()