کاربرد قطعات و تجهیزات الکتریکی درون لوازم برقی خانگی و بسیاری از تجهیزات صنعتی ضرورت دارد. از آنجایی که برق دارای جریان است و با گذشت زمان گرمای زیادی تولید می کنند، تعبیه فن تابلو برق در چنین تجهیزاتی می تواند باعث تهویۀ هوا و جلوگیری از خطرات آتش سوزی گردد. فروش فن تابلو برق در دسته بندی های متفاوت از جمله سایز و جنس صورت می پذیرد. مدیران صنایع متناسب با محصولاتی که تولید می کنند، به سهولت می توانند مناسب ترین فن را تهیه نمایند. بنیس کمپانی دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تهیه و توزیع سیستم های تهویه مطبوع در تهران، توانسته امکان خرید فن تابلو برق ، فیلتر، فن آسانسور و ... را برای صاحبان کسب و کار در صنایع مختلف فراهم نموده است.

سفارش فن تابلو برق و قیمت آنها

بدین ترتیب با آسودگی خاطر می توانید مناسب ترین فن تابلو برق را در ابعاد متفاوت تهیه نمائید. مهندسین مختلف جهت ساخت تجهیزات صنعتی نیاز به استفاده از قطعات الکترونیکی دارند. در همین راستا، جهت افزایش طول عمر تجهیزات برقی و کاهش دمای محیط می بایست از مزایای قطعات فن بهره مند گردند. به عنوان مثال نصب فن تابلو برق درون کابین آسانسور و یا کیس کامپیوتر می تواند مانع از ایجاد جرقه و گرمای بیش از حد محیط شود. بدین ترتیب نصب فن در ابعاد و جنس مناسب می تواند از وقوع حوادث آتش سوزی جلوگیری کند، ضمن آنکه عاملی مؤثر برای افزایش طول عمر سیستم های الکتریکی می شود.

قیمت خرید فن و فیلتر بر اساس موارد مذکور متفاوت تعیین می گردد چون برند، جنس و ابعاد فاکتورهای اصلی تعیین کنندۀ قیمت این قطعات به شمار می روند. جهت استعلام انواع فن تابلو برق و خرید بهترین محصول می توانید با واحد فروش بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید و به صورت حضوری و یا اینترنتی انواع قطعات مورد نیاز خود را با کیفیت عالی تهیه نمائید. 

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()