نایلون شیرینگ یکی از کاربردی ترین پلاستیک هایی است که صنایع مختلف از مزایای آن برای فرآیند بسته بندی استفاده می نمایند. این نوع پلاستیک نوعی لایۀ محافظتی برای محصولات به شمار می رود. جهت تولید این نوع پلاستیک از مواد پلیمری پلی اتیلن بهره گرفته می شود چون از کیفیت بالایی برخوردار است. در نتیجه جهت تولید لفاف های با کیفیت و مقاوم تلاش نموده اند از متریال با کیفیت استفاده نمایند. فروش نایلون شیرینگ به صورت رول و کیسه ای در ابعاد متفاوت صورت می گیرد. در همین راستا دریا پلاستیک در لیست محصولات پلاستیکی، توانسته موفق به تولید نایلون شیرینگ تک لایه و چند لایه ای شوند.

خرید نایلون شیرینگ با نازل ترین قیمت

نکتۀ قابل تأمل و مهمی که باعث تمایز این نوع پلاستیک با دیگر انواع نایلون موجود در بازار شده است، به دلیل داشتن خاصیت انعطاف پذیری بالای آن می باشد. از این رو نایلون های شیرینگ تحت دمای 150 الی 230 درجه سانتی گراد تغییر شکل می دهد و بدین وسیله محصولات را به صورت وکیوم شده بسته بندی می کند. قطعاً هر چه ضخامت نایلون شیرینگ بیشتر باشد، مقاومت بیشتری در برابر پارگی خواهد داشت.

از دیگر ویژگی های این نوع پلاستیک می توان به قابلیت چاپ بر روی آن اشاره نمود. در نتیجه توسط دستگاه های چاپ مخصوص می توان بر روی بسته بندی های شیرینگ، تصاویر و مطالب متعددی را چاپ نمود. قیمت  نایلون شیرینگ بر پایۀ طول، عرض، ضخامت و کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن تعیین می گردد.

بدین ترتیب متناسب با نیاز مصرفی که مدیران صنایع مختلف دارند، می توانند با آسودگی خاطر از طریق شرکت دریا پلاستیک اقدام به  خرید نایلون حبابدار و نایلون شیرینگ با قیمت ارزان تر از بازار نمایند. در واقع خرید محصولات از طریق شرکت های تولید کننده ارزان تر صورت می پذیرد.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()