بلدوزر به عنوان یکی از ماشین آلات اصلی است که کاربرد آن را در اجرای پروژه های راهسازی می توان به وفور ملاحظه نمود. شرکت کوماتسو توانسته با طراحی و ساخت ماشین آلات بلدوزر، تحولی دیگر در صنعت ساخت ماشین آلات سنگین بوجود آورد. قطعات بلدوزر کوماتسو به نحوی ساخته شده اند که قابلیت حمل و جابجایی خاک را دارد. ضمن آنکه جهت شیب دهی و هموارسازی سطوح خاکی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. اگر به دنبال خرید قطعات بلدوزر کوماتسو هستید، با در نظر گرفتن مدل ماشین و مشخصات فنی قطعات، به سهولت می توانید از طریق مراکز فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، هر کدام از قطعات بلدوزر را تهیه نمائید.

معتبرترین مرکز فروش قطعات بلدوزر کوماتسو

فروشگاه سرویس قطعه با تلاش فراوان توانسته فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ واردات و توزیع انواع قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین همچون انواع قطعات بلدوزر کوماتسو و دیگر ماشین آلات این برند و برندهای معتبر دیگر همچنان ادامه دهد. فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو را از طریق سایت با قیمت بسیار عالی انجام دهید.

بلدوزر چرخ لاستیکی و بلدوزر چرخ زنجیری دو دستۀ اصلی از ماشین آلات بلدوزری است که توسط کمپانی کوماتسو در ابعاد و مدل های متفاوت تولید و روانۀ بازار شده اند. بدین وسیله مجریان پروژه های عمرانی و راهسازی می توانند متناسب با حجم کار، مناسب ترین مدل بلدوزر را جهت صرفه جویی در زمان و هزینه ها استفاده نمایند. سالم نگه داشتن قطعات بلدوزر کوماتسو در سرعت اجرایی پروژه ها بسیار مؤثر است. اگر به دنبال خرید لوازم یدکی بلدوزرهای کوماتسو هستید، مراجعه به فروشگاه های معتبر را به شما توصیه می کنیم. چرا که متأسفانه افراد سودجو قطعات تقلبی و بی کیفیت را به عنوان لوازم یدکی اورجینال عرضه می کنند. در همین راستا می بایست به فروشگاه های معتبر از جمله فروشگاه سرویس قطعه مراجعه نمائید و با اطمینان خاطر، قطعات بلدوزر کوماتسو ، کاترپیلار، هیوندا و ... را خریداریداری نمائید.

فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()