نقاش ساختمان یک فعالیت هنری در ابعاد بزرگ انجام می دهد. جهت رنگ آمیزی نمای داخلی و خارجی ساختمان می توان از تخصص این فرد استفاده نمود. همچنان خیلی از افراد خواستار تزئین نمای داخلی منزل خود با متریال رنگ می باشند و یک نقاش ساختمان با تجربه می تواند متناسب با درخواست مشتری، بهترین پیشنهاد اجرای رنگ آمیز را ارائه دهد. با توجه به تنوع رنگ موجود در بازار، یک نقاش ساختمان متناسب با نوع کاربری آن محل، تلاش می کند بهترین متریال را برای ارتقاء سطح کیفیت خود استفاده نماید. مجموعۀ رنگ کاران با سال ها اجرای کار نقاشی ساختمان توانسته میزان تسلط و توانایی خود را به مشتریان ثابت نماید.

شرح وظایف یک نقاش ساختمان مجرب

امروزه یک نقاش ساختمان با بهره گیری از تکنیک های مختلف نقاشی به سهولت می تواند فضای دکوراسیون داخلی ساختمان را به صورت مدرن و یا کلاسیک رنگ آمیزی نماید. اولین مرحله در فرآیند  نقاشی ساختمان در تهران ، اختصاص به زیرسازی کار یا همان آماده کردن بستر کار می باشد. یک نقاش ساختمان ماهر می داند که جهت انجام این کار نیاز به بتونه، سمباده، کاردک و پارچه دارد.

در واقع ابتدا می بایست قسمت های ترک خورده و سوراخ شده را با استفاده از بتونه پر نمایند و در مرحلۀ بعدی نوبت به سمباده زنی سطوح دیوار و قسمت های بتونه کاری شده می باشد که بتوان سطح دیوار را یکنواخت و صاف نمود. در مرحلۀ بعد بایستی جهت انجام رنگ آستر با پارچه گرد و غبار سطوح را پاک نمود. در این صورت رنگ بهتر بر روی سطوح دیوار و سقف قرار گرفته می شود و سطح کیفیت نقاشی ساختمان را بهتر می نماید. اصولاً نقاش ساختمان با تجربه نسبت به هر یک از مراحل آشنایی کامل دارد و می تواند متناسب با موقعیت های مختلف، بهترین راهکار را برای انجام اصولی رنگ آمیزی ساختمان انتخاب نماید. جهت سفارش انجام نقاشی ساختمان با متدهای جدید می توانید از تجربیات گروه رنگ کاران ساختمان بهره گیرید که دارای رزومۀ کاری موفقیت آمیز در این حوزه می باشند.

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 199
نمایش همه
علاقه مندی ها ()