پوشاک بخش مهمی از صنعت هر جامعه را به خود اختصاص می دهد. بدیهی است افرادی که در حوزۀ صنعت پوشاک فعالیت خود را آغاز می کنند در چرخۀ رقابت شدید تجاری قرار می گیرند. در نتیجه جهت عرضه نمودن و معرفی محصولات خود به جامعۀ مصرف، بایستی یک سری تکنیک های اصولی خیاطی را مد نظر بگیرند. قطعاً نیازمند به کسب مهارت هایی همچون قرار دادن الگو بر روی پارچه، جاگیری صحیح الگو، برش دقیق در امتداد خطوط، دوخت، اتو کردن و ساسون، کوک شل زدن و ... می باشد. بنابراین تولید کنندگان پوشاک با گردآوری افراد مجرب و متخصص تلاش می کنند انواع پوشاک زنانه و مردانه را در طرح های متنوع و شیک تولید و عرضه نمایند.

فروشگاه پوشاک کده  از جمله مراکز فروش پوشاک در ایران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته به اقتضای نیاز مشتریان، محصولاتی با کیفیت عرضه نمایند.

اصول خرید بهترین پوشاک

عوامل متعددی بر روی انتخاب و خرید پوشاک مؤثر است که افراد می بایست آنها را مد نظر بگیرند. نوع پوشاکی که بانوان و آقایان تهیه می کنند بر روی برازنده نشان دادن آنها مؤثر خواهد بود. بدین وسیله همواره شاهد گسترش و توسعۀ صنعت پوشاک در جوامع مختلف می باشیم که در ایران نیز شاهد رشد روز افزون این صنعت می باشیم. در سطح بازار می توانیم شاهد تنوع فروش پوشاک در دسته بندی های مختلف باشیم که بر اساس جنس پارچه، جنسیت افرادی که از آنها استفاده می نمایند و نوع کاربری آنها صورت گرفته است.

در حال حاضر به سهولت می توانید پوشاک مردانه و پوشاک زنانه را متناسب با فصول مختلف به صورت تفکیک شده از فروشگاه پوشاک خریداری نمائید. انتخاب پوشاک مناسب به افراد حس خوشایندی می دهد که می توانند متناسب با موقعیت های مختلف بهترین البسه را تهیه نمایند. جهت خرید انواع پوشاک راحتی با کاربری روزمره می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی پوشاک کده مراجعه نمائید.

آدرس شعبه خاوران  پوشاک کده:

تهران، منطقه 15 .خیابان خاوران.روبروی ترمینال خاوران.جنب کلینیک دندان پزشکی .پلاک 70 . پوشاک کده

 شماره دفتر مرکزی   33141840(021)

 پشتیبانی: 09308982737 ساعات پاسخگویی از 16 الی 18 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()