لاستیک دانلوپ یکی از برندهای معروف است که بسیاری از رانندگان در صدد برای تهیۀ آن برای اتومبیل خود هستند. کمپانی "دانلوپ" توسط فرد به نام دنلوپ راه اندازی شده است و در ابتدا ایدۀ ساخت تایر با تماشای کودکی که مشغول سه چرخه سواری بود، صورت گرفت. بدین ترتیب لاستیک هایی که قابلیت باد کردن به آنها افزوده شد، توانست تحولی بزرگ در صنعت خودروسازی بوجود آورد و امروزه انتخاب نوع لاستیک برای اتومبیل نقش بسزایی دارد. هم اکنون فروش لاستیک دانلوپ در مدل های مختلف صورت می پذیرد و افراد مختلف متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند، می توانند با قیمت ارزان و کیفیت عالی این محصول را تهیه نمایند. فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ فروش تایر با برندهای مختلف فعالیت دارد و توانسته بر حسب نیاز مشتریان، محصولاتی با کیفیت عرضه نمایند.

مهمترین عوامل در انتخاب تایر دانلوپ

امروزه سرمایه گذاری در حوزۀ لاستیک به وفور ملاحظه می شود و کمپانی های معتبر توانسته اند محصولاتی با کیفیت تولید و عرضه نمایند. فروش لاستیک دانلوپ در بازار طرفداران بسیاری دارد چون کمپانی دنلوپ به عنوان یکی از اسپانسرهای بزرگ در حوزۀ مسابقات رالی، فرمول یک و موتور سواری شناخته می شود. اگر به دنبال خرید لاستیک دنلوپ هستید، بایستی یک سری نکات مهم را ملاک انتخاب خود قرار دهید.

شرایط آب و هوا، نوع کاربری خودرو و مدل اتومبیل سه عامل اصلی هستند که تأثیر مستقیم بر روی انتخاب لاستیک دانلوپ دارند. متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، شرایط مناسبی برای خرید بهترین تایر فراهم می باشد. با انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل، می توانید رانندگی خوبی را تجربه کنید. جهت اطلاع از قیمت روز  خرید رینگ اسپرت و لاستیک دانلوپ می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. در صورت عدم آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل سواری و غیر سواری می توانید با کارشناسان فروش مجموعه به صورت آنلاین مشورت نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 132
نمایش همه
علاقه مندی ها ()