ترازوی فروشگاهی یکی از ترازوهای پرفروش در بازار به شمار می رود. امروزه این نوع ترازو در دو دسته بندی اصلی ترازوی فروشگاهی علمک دار و بدون علمک با ظرفیت های مختلف به فروش می رسند. بدین ترتیب افرادی که به دنبال خرید ترازوی فروشگاهی مناسب هستند، می توانند به سهولت از میان دستگاه های موجود در بازار، مناسب ترین را تهیه نمایند. ترازو به عنوان وسیله ای برای اندازه گیری جرم اجسام مورد استفاده قرار گرفته می شود و امروزه اکثر مشاغل به نوعی نیاز به این دستگاه دارند. فروشگاه تراز محک به عنوان یکی از مراکز نمایندگی فروش دستگاه های توزین در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون صاحبان صنایع می توانند متناسب با نوع کاربری، بهترین ترازو و باسکول را خریداری نمایند.

ترازوی فروشگاهی همانطور که از نامش پیدایست بیشترین کاربرد را در فروشگاه ها دارد. این دسته از دستگاه های توزین مجهز به قابلیت های پیشرفته تری همچون صفحه نمایشگر، حافظه داخلی، چاپگر و یا قابلیت اتصال به دستگاه پرینتر، داشتن صفحه کلید و ... می باشند. بدین ترتیب با خرید ترازوی فروشگاهی می توان زمان توزین اقلام را تسریع بخشید و در مدت زمان کوتاهی وسایل تعداد نفرات بیشتری را اندازه گیری نمود.

قیمت ترازوی فروشگاهی به فاکتورهای مهم از جمله قابلیت های دستگاه بستگی دارد. علاوه بر آنکه میزان ظرفیت توزین، برند و جنس اجزای اصلی ترازو نیز بر روی قیمت آن تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب صاحبان کسب و کار می توانند متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند، کاربردی ترین دستگاه توزین را خریداری نمایند. استفاده از ترازوی فروشگاهی با علمک به کاربر کمک می کند که بتواند میزان وزن کالاها، تعداد، مجموع قیمت و قیمت هر کدام از اقلام را ملاحظه نموده و بدین ترتیب میزان خطا و محاسبات در اندازه گیری اقلام را به حداقل برسانند. در صورت تمایل به  خرید باسکول و ترازوی فروشگاهی با برند محک می توانید به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نموده و سفارش خود را همراه با گارانتی معتبر ثبت نمائید.

فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()