کمپرسور اسکرو مهمترین دستگاه جهت راه اندازی چرخۀ تبریدی است که باعث متراکم سازی هوا و افزایش دما می شود. روتور، موتور، شیر مکش و سکشن روغن از اجزای اصلی دستگاه کمپرسور اسکرو به شمار می روند و جهت انجام فعالیت خاصی درون دستگاه تعبیه شده اند. دو روتور نر و ماده درون دستگاه کمپرسور اسکرو در نظر گرفته شده اند که با مکش هوا، شروع به چرخیدن می کنند. موتور الکتریکی به کار رفته درون کمپرسور اسکرو باعث چرخش روتورها می شود. با استفاده از مخزن روغن که در طراحی کمپرسور اسکرو روغنی به صورت جداگانه، فرآیند فیلتر روغن و جداکننده روغن به صورت مکانیزه انجام می گیرد. فروشگاه مکانیکا به عنوان وارد کننده و مرکز  فروش کمپرسور اسکرو فعالیت می کند.

مزایای عمدۀ کمپرسور اسکرو

از مزایای دستگاه های کمپرسور اسکرو می توان به راندمان بالای آن نسبت به دیگر انواع کمپرسور اسکرال اشاره نمود. معمولاً ظرفیت کمپرسورهای اسکرو بر اساس حجم دستگاه تبرید صورت می گیرد و از ظرفیت تقریبی 30 تن به بالا به کار برده می شوند. کمپرسورهای اسکرو در ابعاد مختلف ساخته می شوند و در مقایسه با کمپرسورهای رفت و برگشت از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.

با توجه به اینکه قیمت کمپرسور اسکرو بالاست ولی دارای عملکرد خاصی است و به هیچ عنوان دارای نشت مبرد نیست. نکتۀ مهم و کلیدی که در اینجا وجود دارد، این است که کمپرسور خطی اسکرو، فرآیند کنترل ظرفیت به صورت پیوسته انجام می گیرد تا بدین وسیله بتوانند میزان مصرف انرژی را به حداقل برسانند. لازم به ذکر است که دستگاه های کمپرسور اسکرو قابل تعمیر است و به نوعی هزینۀ تعمیر و نگهدای این نوع دستگاه های کمپرسور پایین است. جهت خرید کمپرسور اسکرو با برندهای معتبر می توانید از طریق فروشگاه مکانیکا اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر به اقتضای نیاز صنایع مختلف، انواع کمپرسور اسکرو را عرضه می نمایند.

آدرس : تهران،نعمت آباد، میدان ثارالله، نبش پمپ بنزین،مکانیکا کمپرسور (دفتر فروش)

شماره تماس:02155855359

همراه:09123366967    نوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()