انواع اسلایسر ها : فروشگاه تجهیزات

دستگاه اسلایسر در دو نوع خانگی و صنعتی تولید می‌شود که هریک بسته به مواد غذایی که خرد می کنند دارای دسته بندی های متفاوتی می باشند. اسلایسر خانگی به دو صورت دستی و برقی موجود می باشد و مدلهای صنعتی همگی برقی هستند. از معروفترین اسلایسر ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

اسلایسر گوجه فرنگی:

دستگاهی است که برای خرد کردن گوجه و سایر میوه های حساس استفاده می‌شود که آنها را بدون له کردن به شکل یک اندازه و مرتب خرد می کند. خرید اسلایسر برقی را با قیمت ارزان انجام دهید.

اسلایسر گوجه در دو مدل موجود است که یک نوع آن دستی می‎‌باشد و نوع دیگر آن اتوماتیک است و دارای ظرفیت و مدل‌های مختلفی می باشد.

اسلایسر میوه:

این دستگاه برای برش زدن انواع میوه در اشکال و اندازه‌های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. البته میوه های مختلف به شکلهای متنوع اسلایس می شوند، به همین علت از تیغه های مخصوص برای برش آن‌ها استفاده می گردد. تمامی مدلهای اسلایسر میوه به صورت برقی تولید می شوند و تفاوت اصلی آنها در قدرت موتورشان می باشد.

اسلایسر میوه غالبا برای تولید میوه خشک کاربرد دارد و با خرید این دستگاه می توان کسب و کار خانگی راه اندازی کرد.

اسلایسر صنعتی:

این دستگاه ها با قدرت بالا، برش های نازک و یکنواخت را برای طیف وسیعی از مواد غذایی ایجاد می کنند. همه اسلایسر های صنعتی یکسان نیستند و با توجه به نوع ماده غذایی که برش می دهند دارای ویژگیهای خاصی می باشند. خرید اسلایسر در سایت با قیمت ارزان انجام می گیرد.

اسلایسر های صنعتی برای به دست آوردن برش های مناسب از هر نوع مواد غذایی تولید می گردند و برای تکه کردن گوشت تازه و منجمد، پنیر، برش های سرد یا سبزیجات، میوه و سوسیس و کالباس با ظرفیتها و اشکال مختلف طراحی می شوند.

دستگاه اسلایسر صنعتی به شکل اتوماتیک کار می کند و می تواند مواد غذایی را به اشکال خلالی، رنده ای، نگینی و ورقه ای در بیاورد. این دستگاه معمولا از جنس استیل است اما در انواع پلاستیکی و گالوانیزه نیز تولید می گردد.

از مهمترین اسلایسر های صنعتی می توان اسلایسر سیب زمینی، پیاز، هویج، قارچ و میوه را نام برد.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()