دستگاه تصفیه آب صنعتی یکی از انواع دستگاه های تصفیه آب است که به منظور زلال سازی آب مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه تصفیه آب صنعتی  می تواند ذرات معلق آب را جداسازی کند. دستگاه تصفیه آب در انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب صنعتی  و دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی تقسیم بندی می شود. هر یک از این دستگاه ها دارای ویژگی و کاربرد مخصوص به خود می باشند. این دستگاه برای استفاده در کارخانجات، بیمارستان ها و... به کار می رود. با استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی می توان حجم بالایی از آب را تصفیه سازی نمود.

شرکت اطلس آب یکی از طراحان و سازندگان دستگاه های تصفیه آب از جمله دستگاه تصفیه آب صنعتی می باشد. فروش تجهیزات تصفیه آب از قبیل دستگاه تصفیه آب ، فیلتر شنی، سختی گیر  و.... از طریق این مجموعه به صورت مستقیم ارائه می شود.

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

برای خرید باید به کیفیت آن توجه داشته باشید زیرا این دستگاه ها در انواع برند ها در بازار به فروش می رسند بنابراین باید حتما نوع باکیفیت دستگاه تصفیه آب صنعتی تهیه شود تا کارکرد مورد انتظار را داشته باشد. کارکرد دستگاه تصفیه آب صنعتی مشابه با دستگاه تصفیعه آب خانگی است با این تفاوت که در مقیاس بزرگ تر می تواند آب را تصفیه نماید. دستگاه تصفیه آب صنعتی معمولا می تواند در روز 4 متر مکعب آب را تصفیه سازی نماید. برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی به سایت مراجعه فرمایید.

نوعی دیگر از دستگاه های تصفیه آب در نوع نیمه صنعتی بوده که دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی برای رستوران ، شرکت و... و دستگاه تصفیه آب صنعتی برای مصارف گسترده تر مانند بیمارستان ها ، کارخانجات و... مورد استفاده قرار می گیرد. به منظور تهیه ی دستگاه تصفیه آب صنعتی می توانید با مراجعه به سایت اطلس آب ، انواع دستگاه های تصفیه آب باکیفیت را با بهترین قیمت خریداری کنید.

شرکت اطلس آب

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()