نقاشی نما یکی از تکنیک های ساده برای ایجاد تنوع در نمای بیرونی ساختمان به کار برده می شود. استفاده از رنگ به زیباسازی یک منطقع و شهر کمک می کند و همچنان خیلی از افراد مشتاق بهره مندی از مزایای رنگ برای جلوه بخشدن به ساختمان مسکونی، تجاری و غیره هستند. امروزه شاهد عرضۀ انواع رنگ منجمله رنگ پلاستیک، رنگ بلکا، رنگ آکریلیک، پتینه و ... در بازار هستیم که جهت پیاده سازی آنها می بایست به یک سری نکات در نظر گرفته شود. در نتیجه نقاش ساختمان حرفه ای، علاوه بر اینکه نسبت به این موضوعات، از دانش کافی برخوردار هستند، بلکه توانایی اجرای نقاشی نما با طناب و دیگر ابزارآلات کار در ارتفاع را دارند.

مجموعۀ نماروز با بهره مندی از تخصص چنین نقاشان حرفه ای، به صورت اصولی  خدمات نقاشی نما را ارائه می دهد.

نقاشی نما با طناب

تکنیک های مختلفی جهت انجام نقاشی نما به کار گرفته می شود که می توان به رنگ آمیزی با قلم مو، اسپری رنگ و غلتک اشاره نمود. بدین ترتیب گروه ساختمانی نماروز با مشاهدۀ وضعیت نمای ساختمان تلاش می کند با مناسب ترین تکنیک بتواند نقاشی نما را با متریال درجه یک و تجهیزات مناسب انجام دهد. بنابراین می توانید شاهد اجرای پروژه های مختلفی در حوزۀ نقاشی ساختمان باشید که توسط این گروه ساختمانی مجرب ارائه داده می شود. برای دریافت خدمات نصب توری مرغی با ما تماس بگیرید.

فاکتورهای متعددی در حوزۀ تعیین قیمت نقاشی نما مطرح می شود که در این بخش از مقاله قصد داریم به این مبحث بپردازیم. متراژ یا مساحت نما، نوع رنگ و اقدامات اولیه جهت زیرسازی محل رنگ آمیزی و تکنیک اجرای آن عوامل مؤثر بر هزینۀ اجرای نقاشی نمای ساختمان به شمار می روند. بدین ترتیب شما در صورت نیاز به دریافت خدمات این چنینی می توانید از تخصص گروه ساختمانی نماروز بهره مند گردید که تجربیات کافی نسبت به چگونگی اجرای نقاشی نما با طناب و دیگر تجهیزات کار در ارتفاع دارند.

گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()