طرح توجیهی به نوعی طرح جامع و چشم اندازی از آیندۀ اجرای یک ایده و سرمایه گذاری در بخش های مختلف می باشد. همانطور که می دانید از گذشته تا کنون افراد زیادی در پروژه های مختلفی سرمایه گذاری نموده اند که آیندۀ موفقیت آمیزی نداشته و باعث ورشکستگی آنان شده است. از این رو برخی از مشاوران اقتصادی و کسب و کار گرد هم آمدن تا بتوانند با ارائه خدماتی همچون تحلیل، برنامه ریزی و نگارش انواع طرح توجیهی  جامع، بتوانند دیدگاه کلی از آیندۀ فعالیتی که سرمایه گذاران قصد راه اندازی آن را دارند، به آنان نشان دهند. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا نیز جزء یکی از تیم ورک های موفق و با سابقه در این حوزه محسوب می شوند.

طرح توجیهی جهت ارزیابی پروژه های نوپا

هدف اصلی از نگارش طرح توجیهی، بررسی زوایای مختلف عملی ساختمان یک ایده و طرح از صفر تا صد آن می باشد. بنابراین هنگام نوشتن طرح توجیهی ، تمام جزئیات کار اعم از هزینه های مصرفی، میزان سرمایۀ اولیه، مدت زمان اجرای پروژه، زمان دریافت اولین سود خالص، برآورد سرمایۀ مورد نیاز، تهیۀ مکان مناسب، نحوۀ تأمین تدارکات ( همچون وسایل نقلیه، نیروی انسانی، ابزارآلات و تجهیزات مورد نیاز و ...) و ... به صورت گزارش های چند صفحه ای تهیه می شوند.

به طور کلی گزارشات طرح توجیهی مانند طرح توجیهی بازیافت زباله شامل نقشه، تصاویر، متن، نمودار، ارزیابی های مختلف و ... می باشد. بدین وسیله سرمایه گذاران با مشاهدۀ نتایج تجزیه و تحلیل های صورت گرفته قادر به تصمیم گیری بهترین جهت راه اندازی ایده و پروژه خود خواهند بود. اگر به دنبال یک سرمایه گذاری موفق هستید، به عنوان یک مشاور کسب و کار به شما می گوییم که صرف هزینه برای تهیۀ گزارشات طرح توجیهی توسط  افراد متخصص و حرفه ای می تواند آیندۀ مشخصی از نوع فعالیتی که قصد انجام آن را دارید، به شما نمایش دهد. بدون شک مسیر را برای شما هموارتر می نماید و می توانید در ابتدای کار از تجربیات حرفه ای مشاوران متخصص همچون گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهره مند گردید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 184
نمایش همه
علاقه مندی ها ()