رادیولوژی دندان به عنوان یکی از روش های اصلی در روند تشخیص بیماری و مشکلات دندانی محسوب می گردد.  خدمات رادیولوژی دندان بر پایۀ اشعۀ ایکس انجام می پذیرد که در نهایت تصاویری از دندان ها، استخوان ها و بافت های نرم پیرامون آنها ثبت می گردد. بدین ترتیب دندانپزشک با مشاهدۀ این تصاویر، راحت تر می تواند نسبت به وضعیت سلامت دندان های بیمار تصمیم گیری نموده و بهترین روش درمانی را برای شخص در نظر بگیرد. با مراجعه به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل، می توانید دسترسی به کلیۀ روش های رادیولوژی دندان داشته باشید و در مدت زمان کوتاهی عکس OPG، CTSCAN، CBCT و ... را توسط دستگاه های پیشرفته انجام دهید.

به طور کلی از طریق تصاویر که توسط اشعۀ ایکس به عنوان رادیولوژی دندان انجام می پذیرد، می توان اختلالات و مشکلاتی همچون پوسیدگی دندان ها، وضعیت ساختار دندان های پنهان و تحلیل های استخوان دندان را مشاهده نمود که در معاینات بصری قابل رویت نمی باشند. بنابراین انجام رادیولوژی دندان بهترین روش برای پیگیری وضعیت دندان های شما محسوب می گردد و بدون شک بر روند درمان دندانپزشک مؤثر و کلیدی می باشد.

به طور کلی در چند سال اخیر شاهد به کارگیری روش های جدید در حوزۀ رادیولوژی دندان می باشیم که علاوه بر تصویربرداری دو بعدی، امکان تصویربرداری سه بعدی را برای بیماران فراهم نموده اند. بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر می توانید از نتایج دستگاه های پیشرفته در عرصۀ رادیولوژی دندان، راحت تر از گذشته روند درمان مشکلات خود را انجام دهید. در صورت وجود بیماری های لثه، عفونت دندانی، استخوان های دندان با مشکلات پوسیدگی را به سهولت می توان مشاهده نمود و تحلیل کرد. بدین ترتیب در نهایت بهترین روش درمانی را برای بیمار در پیش گرفت. در صورت نیاز به انجام کلیۀ روش های رادیولوژی دندان و دریافت خدمات سی بی سی تی دندان  می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نموده و روند درمان خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()