نایلون حبابدار از رایج ترین پلاستیک های موجود در بازار محسوب می گردد چون دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که در ادامۀ پست تلاش داریم تا آنها را برای شما تشریح نمائیم. از مشخصه های اصلی پلاستیک حبابدار می توان به یک لایۀ حبابی در سایزهای ریز، متوسط و درشت اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با محصولاتی که در اختیار دارید، می توانید جهت جلوگیری از ورود ضربات سنگین و شدید به اجناس، از مزایای نایلون حباب دار بهره مند گردید. فروش نایلون حبابدار از طریق سایت باران پلاست انجام می گیرد.

فروش نایلون حبابدار را به صورت رولی و کیسه ای می توان در سطح بازار مشاهده نمود. بدین ترتیب افرادی که قصد اسباب کشی منزل را دارند، می توانند جهت حفظ و نگهداری لوازم خانگی از آن استفاده نمایند. شرکت باران پلاست از جمله تولیدکنندگان بزرگ در عرصۀ پلاستیک های صنعتی در حال فعالیت می باشند که به اقتضای نیاز کشور توانسته اند موفق به تولید و فروش رول نایلون حبابدار دو لایه گردند.

خرید نایلون حبابدار با مواد درجه یک

در حال حاضر شاهد  فروش عمده نایلون حبابدار  دو لایه و سه لایه هستیم. بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر می توانید متناسب با سایز و نوع اقلام مختلف، از مزایای این نوع پلاستیک استفاده نمائید. پلاستیک حبابدار به دلیل ویژگی ساختاری که از آن برخوردار است، دارای مقاومت بالایی می باشد. هر چه تعداد لایه های تشکیل دهندۀ این نوع پلاستیک بیشتر باشد، قطعاً از استحکام بالایی برخوردار است و بدین ترتیب می توانید با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب، این نوع پلاستیک را خریداری نمائید.

جهت خرید عمده نایلون حبابدار می توانید با دفتر فروش شرکت باران پلاست تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات مکفی، با قیمت ارزان تر بازار اقدام به خرید این نوع پلاستیک نمائید. لازم به ذکر است که هنگام تأمین این نوع پلاستیک متناسب با نیازی که دارید، مناسب ترین نوع آن را به صورت آماده و یا در ابعاد متفاوت سفارش دهید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 158
نمایش همه
علاقه مندی ها ()