برخی از صنایع، جهت بسته بندی اجناس خود، اقدام به  خرید پلاستیک حبابدار ارزان می نمایند چون این نوع پلاستیک دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که در ادامۀ متن بیشتر بدان می پردازیم. هم اکنون می توانید متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید و نیاز به بسته بندی اقلام حساس و شکستنی دارید، نسبت به خرید پلاستیک حبابدار اقدام نمائید. شرکت باران پلاست به عنوان یکی از مراکز تولید کنندۀ پلاستیک در ایران فعالیت خود را آغاز نموده است و قادر به عرضۀ پلاستیک حبابدار با دوام و مرغوب در سطح کشور می باشند.

خرید پلاستیک حبابدار دو لایه با دوام

جهت خرید پلاستیک حبابدار بایستی یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید. موارد مهمی که نقش مهمی در حفظ و نگهداری اقلام خواهد داشت. همانطور که می دانید این نوع پلاستیک به دلیل داشتن لایۀ حبابدار نسبت به دیگر انواع نایلون موجود در بازار، تمایز دارد. لازم به ذکر است که هر اقلامی که قصد بسته بندی آنها را داریم، بزرگ تر باشد، بدیهی است که خرید پلاستیک حبابدار با سایز بزرگ کاربردی تر خواهد بود.

با در نظر گرفتن این نکتۀ مهم، شما راحت تر می توانید نسبت به خرید یک کالا تصمیم بگیرید و بدون شک دچار خسارت حین امور نگهداری و حمل و نقل محصولات نمی گردید. اگر به دنبال خرید پلاستیک حبابدار ارزان هستید ، توصیۀ ما بر این است که از طریق مراکز تولید کننده ، بدون واسطه ، ارزان تر می توانید تهیه نمائید. البته بایستی به این مطلب نیز اشاره نمود که قیمت  فروش نایلون حبابدار در ابعاد آماده ارزان تر از ابعاد سفارشی است.

به طور کلی جهت خرید پلاستیک حبابدار دو لایه در سایز متوسط، ریز و درشت می توانید با دفتر فروش شرکت باران پلاست تماس بگیرید. پس از بررسی تمام جوانب و ثبت سفارش خود به صورت تلفنی و یا اینترنتی، در مدت زمان اندک می توانید محصول خریداری شده را تحویل بگیرید.

 باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()