اکوی قلباز روش های اصلی در امور تصویربرداری قلب به شمار می رود که توسط یک فرد متخصص در این حوزه صورت می پذیرد. بدین ترتیب شما اگر با مشکلاتی در ناحیۀ قفسه سینه و از کار افتادگی ناگهانی دستان و بخشی از صورت رو به شده اید، به تجویز پزشک متخصص بایستی نسبت به انجام آنژیوگرافی قلب هر چه سریع تر اقدام نمائید. در واقع هدف اصلی از انجام آنژیوگرافی قلب ، تشخیص اختلالات بوجود آمده در ناحیۀ عروق قلبی است. هم اکنون جهت انجام چنین آزمایشاتی می توانید به مرکز کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر سال های متوالی است که با تأمین پرسنل مجرب و همچنین تجهیزات پیشرفته، شرایط را برای ارائه بروزترین خدمات فراهم آورند.

با توجه به اینکه برای درمان هر نوع بیماری، نیاز به استفاده از داروی مناسب است. قطعاً نحوۀ تشخیص بیماری و اختلال بوجود آمده برای شخص تأثیر بسزایی بر روی روند درمان بیماری خواهد داشت. بدین ترتیب بایستی توسط افراد مجرب و حرفه ای، خدمات اکوی قلب انجام بپذیرد.

عمدتاً کاربرد آنژیوگرافی به منظور شناسایی عروق آسیب دیده و مسدود شده می باشد. عملاً می توان اجرای آنژیوگرافی را برای تمامی نواحی بدن انجام داد که البته عروق قلبی رایج تر است. با این اقدام می توان به بررسی وضعیت عروق کرونری پرداخت. در واقع اجرای آنژیوگرافی برای بررسی وضعیت عروق کلیه، مغز، ریه و همچنین دستگاه گوارش به کار برده می شود.

بدین ترتیب با انجام  اکوی قلب می توان در مدت زمان کوتاهی وضعیت عروق قلب را به بهترین شکل ممکن مشاهده نمود و پزشک معالج سپس متناسب با وضعیت بیمار، مناسب ترین روش درمان را آغاز می نماید و یا راهکارهای پیشگیرانه مناسبی را به بیمار توصیه می کند. بدین ترتیب در صورت نیاز به انجام آنژیوگرافی و اکوی قلب می توانید با واحد پذیرش کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی تماس گرفته و نوبت رزرو نمائید.

 

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

 آدرس کلینیک: تهران، میدان هفت حوض نارمک، ضلع شمال غربی میدان، ابتدای خیابان آیت، نبش خیابان مهرانپور، ساختمان پزشکان 588

آدرس بیمارستان: تهرانپارس، نبش فلكه سوم، بيمارستان فوق تخصصی تهرانپارس
تلفن: 09373585813
ایمیل: drriasatii@gmail.com 

ساعات حضور دکتر در مطب:
روزهای فرد : 5 بعد از ظهر الی 10 شب

ساعات حضور دکتر در بیمارستان
شنبه : 4/5 عصر تا 8 شب

چهارشنبه : 8/5 صبح تا 2 بعداز ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()