فنی تابلو برق به عنوان یکی از کاربردی ترین وسایلی است که تأثیر مستقیم بر روی حفظ حرارت در فضای بسته دارد. تا کنون در سطح شهر، تابلوهای برق در ابعاد متفاوت را ملاحظه نموده اید که ارتباطات الکتریکی سطح شهر و منطقه ای را تأمین می کنند. از آنجایی که برق حجم قابل توجهی گرما تولید می کند، با گذشت زمان، فضای یک محیط بسته همچون تابلوهای برق و کیس با افزایش دما رو به رو می شوند که هر لحظه امکان آتش سوزی آنها وجود دارد. در نتیجه جهت کنترل این اتفاق، مهندسین با خرید فن تابلو برق در ابعاد متفاوت، تلاش دارند تا دمای محیط را خنک و ثابت نگه دارند. بنیس کمپانی به عنوان یکی از عرضه کنندگان سیستم های تهویه، قادر به فروش انواع فن تابلو برق در سطح بازار می باشند.

معرفی انواع فن تابلو برق

فن تابلو برق DC و فن تابلو برق AC از جمله انواع فن تابلو برق رایج در بازار هستند که از نظر موتور در دسته بندی متفاوت تولید و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با توجه به افزایش کارکرد قطعات الکتریکی که داخل تابلوهای برق قرار گرفته اند، دمای داخل تابلو افزایش پیدا می کند که در نتیجۀ این اتفاق، بایستی با استفاده فن، دمای تابلو برق را مهار نمود. عموماً فن تابلو برق در داخل کابین های آسانسور و قطعات کامپیوتری و الکترونیکی همچون مادربرد مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

معمولاً از متریال فلز و یا پلاستیک برای ساخت فریم یا بدنه و پره های فن تابلو برق استفاده می کنند. در نتیجه متناسب با توان موتور، ابعاد و جنس قیمت فروش فن  تعیین می گردد. متناسب با پروژه های مختلف و سیستم های مختلفی که طراحی می شوند، می توان از مدل های متفاوتی از فن تابلو برق استفاده نمایند. کاربرد فن تابلو برق به منظور تهویه و تنظیم هوای داخل تابلو صورت می گیرد. جهت بررسی بیشتر و سفارش فن تابلو برق با قیمت ارزان می توانید با دفتر فروش بنیس کمپانی تماس بگیرید.

   بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()