تعمیر لباسشویی همچون هر دستگاه لوازم برقی خانگی دیگر یک نیاز محسوب می گردد. عمدتاً مراکز خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ، خدماتی که ارائه می دهند، در همان روز تکمیل می شود که البته استثنی نیز در این رابطه وجود دارد. به عبارتی برخی از قطعات آسیب دیده نیاز به تعویض با قطعات فابریک نو داشته باشند و یا تعمیر آنها زمانبر بوده و بایستی توسط دستگاه و ابزارآلات مخصوص انجام بپذیرد که قابلیت حمل آنها برای تکنسین کار مهیا نبوده است.

تعمیر ماشین لباسشویی با گارانتی

مجموعه تعمیر پرشین با توجه به سابقۀ فعالیتی که در زمینۀ تعمیرات لوازم برقی خانگی دارند، قادر به اعزام تکنسین های متخصص به محل هستند که بتوانند در مدت زمان کوتاه، عملیات عیب یابی چنین دستگاه هایی را انجام دهند.

یک سری فاکتورهای مهم در خصوص ارائه خدمات مرکز مجاز تعمیر ماشین لباسشویی وجود دارد که دانستن آنها به شما کمک می کند که بتوانید مراکز معتبر را بهتر شناسایی نمائید. عمدتاً مراکز معتبر تعمیرگاه ماشین لباسشویی ، جهت آسایش و رفاه حال مشتریان گرامی، تلاش دارند که تمامی خدمات را در همان روز، منطبق بر زمانبندی از پیش تعیین شده ارائه دهند.

با توجه به اینکه ماشین لباسشویی را نمی توان از محل خارج نمود، بایستی تکنسین مربوطه، تعمیر لباسشویی را در محل انجام دهد. از آنجایی که تنوع بالای برند ماشین های لباسشویی را در سطح بازار ملاحظه می نمائید، تعمیرکار بایستی آشنایی کامل در خصوص نحوۀ تعمیر آنها داشته باشد. یکی دیگر از موارد مهمی که در خصوص اعتبار فعالیت یک مرکز مجاز تعمیر لباسشویی وجود دارد، ارائه تضمین یا همان گارانتی تعمیرات به مشتریان می باشد.

مرکز تعمیر پرشین امیدوار است که با حمایت شما مشتریان گرامی و ارائه بهترین خدمات در حوزۀ تعمیرات لوازم خانگی مانند خدمات تعمیر لباسشویی در مدت زمان کوتاه و حداقل دستمزد، همچنان به فعالیت حرفه ای خود در این عرصه ادامه دهند.

  مرکز تعمیر پرشین 

تلفن سراسر تهران   02122941691

تلفن شمال و شمال غرب و شمال شرق      02122941251

تلفن غرب      02144376835

تلفن مرکز و شرق و جنوب       02177413853

تماس مشاوره       09101459274

واتساپ        09101459274

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()