پوستر یکی از کاربردی ترین محصولاتی است که به کارگیری آن در طراحی دکوراسیون داخلی، تحولی بزرگ بوجود آورده است. بدین ترتیب شما متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید پوستر در ابعاد و قیمت مناسب خریداری نمائید. عوامل متعددی وجود دارد که اکثر افراد برای دیزاین یا همان طراحی دکوراسیون منزل اقدام به  خرید پوستر می نمایند. ایجاد چشم اندازی خاص و فضایی متفاوت از مهمترین فاکتورهایی است که در انتخاب پوستر در نظر گرفته می شود. فروشگاه دیوار دکور از جمله مراکزی است که به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش پوستر و دیگر محصولات دیوارپوش فعالیت دارند که می توانند در انتخاب و خرید محصول مناسب، شما را راهنمایی نمایند.

خرید پوستر در ابعاد متفاوت

اگر در پی خرید پوستر هستید، با در نظر گرفتن یک سری از فاکتورهای مهم همچون ابعاد مساحت محیط، نوع کاربری که از آنجا می شود و قیمت، در نهایت راهنمای خوبی برای انتخاب پوستر مناسب برای شما محسوب می شوند. هم اکنون در لیست محصولات دیوارپوش، شما به سهولت می توانید پوستر در طرح های مدرن و کلاسیک تهیه نمائید.

هم اکنون متناسب با کاربری که محیط های مختلف می توانند داشته باشند، می توانید بهترین پوستر PVC را در طرح و ابعاد متفاوت خریداری نمائید. به عبارتی در نظر گرفتن یک سری فاکتورهای مهم به افراد کمک می کند که بتوانند تغییرات چشمگیری در فضای آن دکوراسیون بوجود آورند. از ویژگی های بارز این نوع پوسترها می توان به قابلیت ضد آب بودن و دوام بالای آنها اشاره نمود. در حال حاضر متناسب با فضای دکوراسیون سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق کودک، محیط اداری، سرویس بهداشتی و غیره می توانید انواع پوستر ساده و سه بعدی را خریداری نمائید.

البته پوستر سه بعدی در سال اخیر بیشتر مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است چون می توانند زیبایی فضای دکوراسیون را دو چندان نمایند. جهت خرید پوستر دیواری  می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()