پوستر دیواری از جمله محصولاتی است که بر روی دیوار نصب می گردد و جهت تزئین نمای دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. نصب پوستر راحت تر از کاغذ دیواری است و به همین دلیل متناسب با فضای دکوراسیون، اکثر افراد به تنهایی می توانند پس از خرید پوستر دیواری ، آن را بر روی بخش های مجزایی از دیوار محیط مسکونی، تجاری و با اداری قرار دهند. قطعاً جهت تزئین فضای دکوراسیون داخلی، می توانید از مزایای این نوع محصولات دیوارپوش بهره مند گردید.

خرید بهترین پوستر دیواری در طرح های متنوع

فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی است که امکان خرید پوستر دیواری در طرح های جدید و متنوع را برای مشتریان فراهم نموده اند. طراحان دکوراسیون داخلی متناسب با موقعیت مکانی، نوع کاربری، مساحت محیط و مسائلی از این قبیل، می توانند بهترین پوستر دیواری را از میان محصولات موجود در فروشگاه انتخاب نموده و جهت ایجاد تغییر در فضای دکوراسیون از مزایای آن بهره گیرند.

با توجه به گستردگی عرضۀ محصولات دیوارپوش، به راحتی می توانید بهترین پوستر دیواری را از میان محصولات موجود در فروشگاه خریداری نمائید. با نصب پوستر دیواری در ابعاد و رنگبندی متفاوت، می توانید مساحت اتاق را بزرگ تر و یا کوچکتر به بینندگان نشان دهید. ضمن آنکه متناسب با فضای متفاوت، امکان خرید پوستر دیواری مدرن و کلاسیک در طرح های امروزی و سنتی برای شما فراهم می باشد. خرید پوستر دیواری پتینه را از سایت با قیمت مناسب انجام دهید.

هم اکنون متناسب با فضای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق فرزندانتان، به سهولت می توانید طرح های متنوعی از پوستر دیواری را انتخاب نموده و جهت جلوه بخشیدن به محیط بهره مند گردید. با این تفاسیر قیمت پوستر دیواری بر اساس کیفیت جنس، ابعاد و طرح آن مشخص می گردد. در نتیجه متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید اقدام به خرید پوستر دیواری نمائید. بدون شک از میان محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، به سهولت قادر به خرید پوستر دیواری ارزان و با کیفیت خواهید بود.

 

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()