آموزش مجازی بهترین سیستم برای رشد و توسعۀ دانش در کشورهای پیشرفته می باشد که امروزه شاهد گسترش آن در کشورهای در حال توسعه همچون ایران هستیم. در واقع، هدف از ارائه خدمات آموزش از راه دور، این است که دانش آموزانی که در مناطق محروم زندگی می کنند، نیز شانس و موقعیت مناسبی برای ارتقاء سطح تحصیلات خود داشته باشند. ضمن آنکه برخی از افراد، متأسفانه به دلیل نقص های جسمانی و معلولیت هایی که با آن رو به رو هستند، ترجیح بر استفاده از  خدمات آموزش مجازی همچون خدمات حرفه ای که توسط مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به دانش آموزان ارائه می دهند، بهره مند گردند.

آموزش مجازی با متدهای جدید آموزش غیر حضوری

سال های متوالی است که شاهد گسترش فعالیت مراکز آموزشی و مدارسی هستیم که در زمینۀ آموزش مجازی سرمایه گذاری نموده اند. بدین ترتیب تلاش دارند تا سهم عظیمی در ارائه خدمات آموزش غیر حضوری و آنلاین داشته باشند و از پیشرفت تکنولوژی و گسترش بستر اینترنت در داخل کشور، به بهترین شکل ممکن بهره گیرند.

با توجه به اینکه شاهد گسترش ابزارهایی در حوزۀ آموزش مجازی هستیم، لیکن سرمایه گذارانی می توانند در این حوزه موفق باشند که منطبق بر اصول اولیۀ آموزش، خدمات خود را ارائه دهند. مدارسی که در زمینۀ دوره آموزش از راه دور فعالیت خود را آغاز نموده اند، به صورت تخصصی با اصول تکنیک های آموزش غیر حضوری آشنا هستند.

بدین ترتیب تلاش نموده اند با استفاده از نرم افزار مخصوص، اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین نموده و به نوعی ارتباط میان اساتید، مدیران، دانش آموزان و والدین را به صورت حرفه ای و اصولی فراهم آورند. ضمن آنکه دانش آموزان دسترسی به آرشیو کلاس ها و جزوات درسی متناسب با رشتۀ تحصیلی خود، خواهند داشت. قطعاً بازدهی دانش آموزان دو چندان خواهد بود و فعالیت چندین سالۀ مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها توانسته صحت موارد مذکور را به اثبات برساند.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()