کاغذ دیواری داماسک از رایج ترین طرح های این محصول دیوارپوش به شمار می رود. افرادی که قصد تزئین فضای دکوراسیون منزل و یا محیط اداری را به سبک مدرن و در عین حال کلاسیک دارند، از تنوع طرح کاغذهای دیواری داماسک بهره مند گردند. طراحی این نوع کاغذ دیواری به سبک سنتی است که متشکل از نقوش برجسته ای با ترکیب رنگبندی متفاوت می باشند. عمدتاً افرادی که قصد تزئین دکوراسیون داخلی منزل را به صورت مدرن و لوکس دارند، می توانند تغییرات چشمگیری با نصب کاغذ دیواری داماسک بوجود آورند.

فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در زمینۀ  فروش کاغذ دیواری داماسک و سایر دیوار پوش ها می باشند که قادر به پیشنهاد انتخاب از میان آلبوم کاغذ دیواری داماسک هستند.

ویژگی های شاخص کاغذ دیواری داماسک

اگر متقاضی خرید کاغذ دیواری داماسک هستید، متناسب با فضای دکوراسیون داخلی، به بهترین شکل ممکن می توانید تزئین نمائید. از مزایای و ویژگی های بارز کاغذ دیواری داماسک می توان به قابل شستشوی بودن، دوام بالا، مقاومت در برابر نور خورشید، عدم رنگ پریدگی چاپ کاغذ دیواری، ضد حساسیت، عایق حرارت و صوتی بودن، مقاومت در برابر پارگی و ضد آب بودن اشاره نمود.

در حال حاضر متناسب با فضای دکوراسیون منزل، امکان خرید کاغذ دیواری داماسک لوکس برای ایجاد فضای دکوراسیون لوکس و مجلل فراهم می باشد. جهت ایجاد تغییرات چشمگیر در محیط منزل، تنها با نصب پوستر و کاغذ دیواری با دوام می توانید بوجود آورید. قطعاً متناسب با فضای دکوراسیون اداری و تجاری نیز می توانید طرح های متنوعی از کاغذ دیواری داماسک را انتخاب نمائید. با انتخاب دیوارپوش مناسب، به تنهایی می توانید جلوه ای متفاوت در فضای دکوراسیون محیط اداری و تجاری بوجود آورید.

جهت اطلاع از قیمت  خرید پوستر دیواری پتینه و کاغذ دیواری داماسک و انتخاب طرح های جدید این سبک از محصولات دیوارپوش می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید. توسط چنین مراکزی، می توانید پس از بررسی طرح های متنوع کاغذ دیواری و پوستر، بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 151
نمایش همه
علاقه مندی ها ()