رادیولوژی دندان روش مؤثری است که افراد می توانند در راستای تشخیص مشکلات و بیماری ها در ناحیۀ داخل دندان از نتایج آن استفاده نمایند. عملکرد دستگاه های رادیولوژی دندان بر اساس اشعۀ ایکس صورت می پذیرد که امکان تصویربرداری از کلیۀ بافت نرم و سخت دهان را میسر می سازد. از آنجایی که بسیاری از مشکلات دندانی اعم از پوسیدگی دندان ها، رشد دندان عقل نهفته، کیست، وضعیت رشد عصب های دندان و ... را نمی توان مشاهده نمود، به همین دلیل خدمات رادیولوژی دندان و بررسی نتایج آن به دندانپزشک کمک می کند که بتواند مشکلات بوجود آمده را شناسایی نموده و سپس متناسب با آنها، بهترین اقدام را انجام دهند.

انواع روش رادیولوژی دندان

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل سال های متوالی است که توانسته اند با تأمین دستگاه های پیشرفته، شرایط را برای ارائه خدمات حرفه ای رادیوگرافی دندان فراهم آورند. توسط این مجموعۀ معتبر، امکان رادیولوژی داخل دهانی و خارج دهانی همچون بایت وینگ، اکلوزال، پری اپیکال، پانورامیک، توموگرافی، بسفالومتری و ... فراهم می باشد.

هر کدام از روش های فوق، بایستی توسط تکنسین های آموزش دیده و متخصص انجام بپذیرد چون بر اساس دستورالعمل معین فرآیند تصویربرداری انجام می پذیرد. نحوۀ انجام رادیولوژی دندان بر روی کیفیت تصاویر صورت گرفته تأثیر می گذارد. هم اکنون توموگرافی کامپیوتری نیز به عنوان یکی دیگر از روش های رادیولوژی دندان ، نمای داخلی دندان ها را به صورت شفاف و سه بعدی نشان می دهند.

تجویز دندانپزشک برای اجرای رادیولوژی دندان، برای افراد لازم و ضروری است چون بسیاری از مشکلات و بیماری های مرتبط به دهان و دندان تنها در نتایج آنها مشخص می گردد. سپس با بررسی تمام جوانب کار و وضعیت رشد دندان ها و پوسیدگی های بوجود آمده، نسبت به درمان بیماری شخص بهترین اقدام را انجام دهند. با مراجعه به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل می توانید نسبت به دریافت خدمات این چنینی بهره مند گردید. بدین ترتیب راحت تر  خدمات سی تی اسکن دندان و رادیولوژی دندان داخل دهانی و خارج دهانی را منطبق بر تعرفه های معین انجام دهند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

اطلاعات تماس

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()