سی بی سی تی دندان روشی مؤثر در امور تصویربرداری دندان محسوب می گردد. این روش تصویربرداری بر اساس پرتو ایکس به شکل پرتو مخروطی دندانی اشاره نمود. این نوع تجهیزات تصویربرداری در مواقعی که نتایج رادیولوژی معمولی پاسخگو و تشخیص را برای دندانپزشک میسر نساخته، به بیمار پیشنهاد داده می شود. خدمات سی بی سی تی دندان به منظور تولید تصاویر سه بعدی از نواحی داخلی و بافت های نرم و سخت دندان صورت می پذیرد و اپراتورهای دستگاه بایستی با دستورالعمل چگونگی کار کردن با دستگاه آشنا باشند. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل با در اختیار داشتن کادر مجرب و متخصص، قادر به ارائه کلیۀ خدمات تصویربرداری دندان گردند.

مزایای نتایج سی بی سی تی دندان

جهت انجام سی بی سی تی CBCTدندان بایستی به پیشرفته ترین مراکز رادیولوژی دندان مراجعه نمائید که قادر به ارائه خدمات تصویربرداری دندان می باشند. از نتایج تصویربرداری سی بی سی تی دندان می توان برای برنامه ریزی درمان ارتودنسی افراد استفاده نمود. ضمن آنکه جهت قراردادن ایمپلنت، جراحی های دندان های نهفته، تشخیص اختلالات در وضعیت مفصل گیجگاهی فکی، بررسی فک و سینوس ها، ارزیابی کانال های عصبی و حفره بینی، یافتن منشأ درد، بررسی وضعیت سفالومتری، جراحی بازسازی فک و صورت و ... نیز می توان از نتایج رادیوگرافی سی بی سی تی دندان بهره برد.

پیش از انجام سی بی سی تی دندان، نیاز آن چنانی برای آمادگی ندارد و فرد تنها بایستی زیورآلات فلزی که در ناحیۀ سر و گردن دارد را از خود جدا کند. در واقع این نوع تجهیزات، ممکن است در نتایج تصویربرداری اشعۀ ایکس، اختلال ایجاد نماید. علاوه بر آنکه اجرای رادیولوژی دندان برای بانوان باردار و یا خانم هایی که قصد بارداری را دارند، ممنوع و یا با مشورت پزشک متخصص اقدام به این کار نماید. در حال حاضر جهت دریافت خدمات رادیولوژی دندان و سی بی سی تی دندان در تهران می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 159
نمایش همه
علاقه مندی ها ()