تصفیه هوا از کاربردی ترین دستگاه هایی است که امکان به کارگیری آن در منازل و همچنین محیط های کار فراهم می باشد. دستگاه تصفیه هوا متشکل از یک یا چندین فیلتر و فن است که امکان گردش هوا و همچنین فیلتراسیون هوا را به منظور از بین بردن عوامل آلوده و میکروبی فراهم می آورد. با توجه به افزایش حجم ترافیک شهری و فعالیت کارخانجاتی که باعث تولید گازهای سمی و میکروبی می گردند، شرایط برای تنفس هوای سالم در سطح شهر کاهش یافته است. در پی این اتفاق ناگوار، مجموعه تهران دما توانسته در لیست محصولات خود، موفق به عرضۀ انواع دستگاه تصفیه هوا گردند که در ادامۀ مقاله به معرفی برخی از آنها می پردازیم، تا بدین وسیله بتوانید راحت تر نیاز خود را برای ایجاد هوای سالم و پاکیزه، مرتفع نمائید.

خرید تصفیه هوا و انواع آن

از جمله انواع دستگاه تصفیه هوا می توان به تصفیه هوا رومیزی، تصفیه هوای همراه، تصفیه هوا ایستاده و تصفیه هوا برای اتومبیل اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف، امکان خرید تصفیه هوا در ابعاد و ظرفیت های متفاوت فراهم می باشد. امروزه در برخی از مناطق همچون تهران که شاهد گسترش آلودگی هوا هستیم، استفاده از دستگاه های تصفیه هوا به نوعی ضرورت دارد. ضمن آنکه در پیرامون خود کودکان، سالمندان و افرادی با بیماری های تنفسی و قلبی داریم.

در این صورت با به کارگیری دستگاه های تصفیه هوا، می توان شرایط مناسبی را برای تنفس بدون آلودگی و گازهای سمی فراهم نمود. متأسفانه در امان ماندن از آلاینده های هوای برای عموم افراد بسیار سخت است ولی می توان از میزان قابل توجه آنها کاست و به نحوی هوا را برای افراد در وضعیت حساس کنترل نمود و سالم نگه داشت. جهت بررسی مدل های متنوع تصفیه هوا می توانید با کادر فروش مجموعه تهران دما تماس گرفته و پس از استعلام دستگاه و دریافت لیست قیمت کانال کولر و تصفیه هوا، می توانید نسبت به خرید آن اقدام نمائید.

 مجموعه تهران دما 

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   02166173302

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 127
نمایش همه
علاقه مندی ها ()