اکثر شرکت ها و کارخانجات جهت بسته بندی اقلامی که تولید و یا عرضه می نمایند، اقدام به خرید پلاستیک های صنعتی می نمایند. نایلون حبابدار به عنوان یکی از پرفروش ترین پلاستیک هایی است که به دلیل خواصی که دارد، از سوی صاحبان کسب و کار مورد استقبال قرار گرفته می شود. قیمت نایلون حبابدار به جنس و کیفیت آن بستگی دارد. ضمن آنکه میزان ضخامت و مدل طراحی و ساخت آن نیز بر روی قیمت نایلون حبابدار تأثیر می گذارد.

فاکتورهای مؤثر در تعیین قیمت نایلون حبابدار

کارخانجات و مراکزی که قصد خرید حجم قابل توجهی نایلون حبابدار را دارند، بدون واسطه می توانند از طریق شرکت باران پلاست، که یک شرکت تولید کننده محصولات پلاستیکی می باشد، با قیمت ارزان خرید خود را انجام دهند. قیمت نایلون حبابدار دو لایه که از طریق شرکت تولید کننده خریداری می کنید، نسبت به مراکز فروش در بازار ارزان تر است.

بازار خرید و فروش نایلون حبابدار در ایران بسیار گسترده می باشد و به همین دلیل نوسان قیمت نایلون حبابدار را می توانید در این روزها ملاحظه نمائید. از این رو هنگام خرید پلاستیک حبابدار بایستی توجه ویژه نسبت به کیفیت و مدل نایلون داشته باشید. در حال حاضر می توانید در سطح بازار، نایلون حبابدار با کیفیتی را در طرح های متفاوت خریداری نمائید.

نایلون حبابدار دو لایه، نایلون حبابدار سه بعدی، نایلون حبابدار آنتی استاتیک، نایلون حبابدار قابل بازیافت و ... برخی از انواع پلاستیک حباب دار به شمار می روند که می توانید در حجم زیاد از طریق شرکت های تولید کننده خریداری نمائید. با توجه به مطالب مذکور، قیمت  خرید نایلون حبابدار در اشکال و سایز متفاوت، تعیین می گردند. بنابراین متناسب با نیازی که دارید، می توانید اقدام به خرید نایلون حبابدار چند لایه با ضخامت های متفاوت نمائید. از زمانی که پلاستیک های حباب دار به بازار عرضه شده است، به میزان قابل توجهی هزینه های خسارت در حوزۀ حمل و نقل کاهش یافته است.

 باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 139
نمایش همه
علاقه مندی ها ()