تجهیزات ایمنی متناسب با فعالیت های فردی و کارگاهی تولید و به بازار عرضه شده اند. این نوع اقلام به منظور تأمین امنیت و افزایش بهره وری کارگران طراحی شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. رعایت بهداشت و نکات ایمنی در محیط کار از سوی اتحادیۀ اصناف لازم و ضروری است. به همین دلیل تجهیز نمودن و خرید تجهیزات ایمنی از سوی مدیران و کارفرمایان ضرورت دارد. فروشگاه رادین ایمن تلاش نموده انواع تجهیزات ایمنی را در مدل و متریال متفاوت تأمین نموده و در اختیار صاحبان کسب و کار و عموم افراد قرار دهند.

خرید بهترین تجهیزات ایمنی

هم اکنون با خرید تجهیزات ایمنی مناسب می توانید شرایط مناسبی را برای کار کردن پرسنل خود فراهم آورید. به عبارتی می توانید از بروز کوچک ترین صدمات در حین کار جلوگیری نمائید. جهت استفاده از ابزارآلات ایمنی کار بایستی یک سری استانداردهای بین المللی در نظر گرفته شود که از سوی کارفرمایان بایستی رعایت گردد.

از آنجایی که در هر محیط کارگاهی، خطرات متعددی می تواند افراد را تهدید کند. به همین دلیل کنترل حوادث و آسیب هایی که ممکن است افراد حین کارهای فیزیکی با آن رو به رو شوند، بایستی اقدام به خرید تجهیزات ایمنی نمایند. به عنوان مثال در مشاغلی که تکنسین های برق کار با جریان الکتریسیته و احتمال برق گرفتگی رو به رو هستند، خرید تجهیزات ایمنی با خاصیت عایق برق ضرورت دارد.

این در حالی است که کارگران در محیط یا کارگاه هایی که با مواد شیمیایی سر و کار دارند، خرید تجهیزات ایمنی با قابلیت ضد اسید و مواد شیمیایی لازم است. به طور کلی می توانید از طریق مراکز عرضۀ تجهیزات و لوازم ایمنی، مناسب ترین وسایل ایمنی را متناسب با حرفه ای که دارید، خریداری نمائید. قیمت خرید کفش ایمنی و سایر تجهیزات ایمنی نیز بر مبنای جنس و نوع آنها تعیین می گردد که می توانید نگاهی به محصولات در فروشگاه رادین ایمن بی اندازید و در نهایت سفارش خود را با قیمت مناسب خریداری نمائید.  

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 141
نمایش همه
علاقه مندی ها ()