کفش ایمنی به عنوان یکی از کاربردی ترین تجهیزات ایمنی به شمار می رود که تهیۀ آن برای هر محیط کار ضرورت دارد. جهت خرید کفش ایمنی، در نظر گرفتن یک سری پارامترهای مهم، ضرورت دارد. چرا که متناسب با فعالیت های فیزیکی که افراد مختلف انجام می دهند، به سهولت می توان کفش ایمنی استاندارد و مناسبی را تهیه نمود. اگر در پی خرید تجهیزات ایمنی مانند خرید کفش ایمنی با قیمت ارزان هستید، می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید. از طریق این مجموعۀ معتبر، به سهولت می توانید بهترین تجهیزات را با برندهای معتبر ایرانی خریداری نمائید.

خرید کفش ایمنی عایق برق

هنگام خرید کفش ایمنی ، بایستی نوع خطرات احتمالی که ممکن است سلامت پاهای فرد را به خطر بی اندازد در نظر گرفت. به طور کلی ظاهر و جنس کفش های ایمنی بر اساس فعالیت روزمره ای که افراد خریداری می کنند، متفاوت است. در لیست کفش های ایمنی، می توانید کفش ایمنی ضد الکتریسیته، کفش ایمنی عایق برق، کفش ایمنی عایق مواد شیمیایی و اسیدی را در طرح های مختلف خریداری نمائید.

ضد سایش بودن، سبک بودن، قابلیت ضد لغزش، دوام بالا، مقاومت در برابر حرارت بالا و کیفیت مرغوب از جمله ویژگی های مهم کفش ایمنی استاندارد به شمار می روند. امروزه کفش ایمنی را در مدل های ساق بلند، ساق کوتاه، ساق متوسط و پوتین می توانید خریداری نمائید. معمولاً جهت تولید اکثر کفش های ایمنی از مواد پلی اورتان یا پی یو برای زیره و کفی آنها استفاده می کنند که مقاومت بالایی در برابر لغزش و جریان الکتریسیته داشته باشند.

موارد مذکور بر روی قیمت خرید کفش کار  تأثیرگذار هستند. در نتیجه زمان خرید کفش ایمنی، بایستی کیفیت متریال تشکیل دهندۀ آن را در نظر بگیرید چون نقش بسزایی بر روی دوام و کارایی آن دارد. جهت بررسی مدل های متفاوت کفش ایمنی می توانید به وب سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید و در نهایت انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()