کفش کار یکی از کاربردی ترین وسایل در لیست تجهیزات ایمنی است که با متریال متفاوت تولید می شوند. کفش کار بر اساس استانداردهای از پیش تعیین شده در مدل و متریال متفاوت ساخته می شوند که کارایی مفید داشته باشند. کفش کار در حالت چکمه های ساق بلند، ساق کوتاه و ساق متوسط قابل خریداری است. خرید کفش کار  در مدل های متفاوت متقاضیان زیادی دارد چون دارای ویژگی های متمایزی نسبت به یکدیگر می باشند. فروشگاه رادین ایمن با مهیا نمودن نیاز مشتریان، توانسته اند موفق به فروش انواع کفش کار شوند.

خرید کفش کار ضد الکتریسیته

کفش کار با سرپنجه کامپوزیت، با زیرۀ رابر لاستیک و سر پنجه فولادی در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به عنوان مثال کفش کار با زیرۀ رابر لاستیک دارای مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی، روغنی، نفتی و حرارت بالا می باشد. در واقع این نوع کفش های کار نسبت به نقطۀ ذوب، مقاومت بالایی دارند. بیشترین مصارف این نوع کفش ایمنی را می توانید در محیط های کار با مواد شیمیایی و صنعتی ملاحظه نمائید.

هنگام خرید کفش ایمنی بایستی به این نکتۀ مهم توجه داشته باشید که سطح صدماتی که در آن حرفه ممکن است با آن رو به رو شوید، کفش مناسبی را تهیه نمائید. بر اساس استانداردهای HSE، بخش جلوی کفش کار بایستی از قطعۀ فلزی ساخته شود که مقاومت بالایی در برابر ضربه زدن داشته باشد. لازم به ذکر است که اکثر کفش های کار عایق برق هستند و به همین دلیل در محیط هایی که افراد با جریان الکتریسیته سر و کار دارند، می توانند کفش کار مناسبی را تهیه نمایند.

سبک بودن، راحت بودن پا، نداشتن بند و ضد تعریق بودن از جمله ویژگی های یک کفش ایمنی استاندارد به شمار می رود. بدین ترتیب متناسب با حرفه ای که دارید، می توانید بهترین کفش کار را از طریق فروشگاه رادین ایمن با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب خریداری نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 130
نمایش همه
علاقه مندی ها ()