فن ebmpapst از رایج ترین فن های صنعتی به شمار می رود. شرکت ebmpapst در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته اند پس از بررسی مرکز توسعه و تحقیق خود، موفق به تولید انواع فن گروه آکسیال، رادیکال و بلوور شوند. متناسب با سیستم های تهویۀ مختلف می توانید فن مناسبی در دسته بندی عملکرد جریان محوری، متقاطع و سانتریفیوژی در ابعاد متفاوت خریداری نمائید. خرید فن Ebmpapst به دلیل کیفیت بالا و عملکرد عالی که از آن برخوردار است، صورت می گیرد. بنیس کمپانی در لیست محصولات فن تابلویی، توانسته اند موفق به فروش انواع فن ebmpapst محصول آلمان گردند.

مصارف فن ebmpapst

فن ها متناسب با کاربرد خانگی و صنعتی با توان موتور متغیر و سایزهای مختلف ساخته می شوند . بدین ترتیب پس از بررسی های دقیق نقشه های سیستم تهویۀ هوا، می توانید با فروش  فن Ebmpapst  در سایزهای متفاوت، بهترین انتخاب را داشته باشید. فن هایی با عملکرد جریان محوری، به صورت موازی عمل می کند و پروانه ها دور یک محور می چرخند. در امتداد یک محور، شرایط را برای چرخش هوا فراهم می آورد. از عملکرد این گونه فن ها در طراحی سیستم های تهویه مطبوع صنعتی می توانند استفاده نمایند.

جهت خرید فن  Ebmpapst ، بررسی مشخصات فنی محصولات این برند برای خریداران حائز اهمیت می باشد. بدین ترتیب متناسب با سیستم هی تهویه هوا که قصد ساخت آنها را دارید، می توانید کاربردی ترین فن تابلو گروه ebmpapst را در ابعاد و توان متفاوت خریداری نمائید. به عنوان مثال فن سانتریفیوژی برای حرکت هوا با زاویۀ نود درجه سانتی گراد طراحی شده است و بدین ترتیب عنوان آن با فن اسکرال شناخته می شود. نسبت به گذشته راحت تر می توانید از میان انواع فن ebmpapst، مناسب ترین مدل و جنس آن را تهیه نمود. جهت استعلام قیمت فن ebmpapst اورجینال می توانید واحد فروش بنیس کمپانی تماس بگیرید.

   بنیس کمپانی 

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()