اگر در پی  خرید کفش کار مناسب برای پرسنل مجموعۀ خود می باشید، توصیه می کنیم ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید. افرادی که مسئول تأمین تجهیزات ایمنی پرسنل در محیط های کاری مختلف می باشند، بایستی پیش از هر اقدامی، جنس خطرات و آسیب های فیزیکی مرتبط به ناحیۀ پا را بررسی نمائید. لغزیدن، سقوط اجسام سنگین، فرو رفتن اجسام نوک تیز و برنده، سوختگی، یخ زدگی، خورندگی اسید و فرو رفتن درون آب و وجود رطوبت زیاد از جمله خطراتی است که قطعاً سلامت پاها را به خطر می اندازد. در صورت تمایل به خرید کفش کار می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید.

خرید کفش کار استاندارد ساق بلند و کوتاه

این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ فروش لوازم ایمنی فعالیت می کنند و بدین ترتیب توانسته اند در لیست محصولات فروشگاه، موفق به عرضۀ انواع کفش کار با برندهای ایرانی گردند. اگر در پی خرید کفش ایمنی به صورت فردی می باشید، بایستی در انتخاب مدل آن دقت کافی داشته باشید. بدون شک متناسب با محیط کاری متفاوت، می توانید کفش ایمنی استاندارد و با کیفیتی را خریداری نمائید.

کفش کار عایق الکتریسیته، کفش ایمنی ضد اسید، کفش ایمنی ضد برش، کفش کار نسوز، کفش ایمنی عایق آب و رطوبت برخی از انواع کفش کار موجود در بازار به شمار می روند که در سایز و طرح متفاوت عرضه می شوند. بدین ترتیب با توجه به نوع حرفه ای که دارید، می توانید نسبت به خرید کفش کار ساق کوتاه، ساق بلند و ساق متوسط تصمیم بگیرید. با این تفاسیر، قیمت کفش کار بر مبنای جنس تعیین و مدل تعیین می گردد. در صورت نیاز به تأمین تعداد قابل توجهی کفش کار با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نموده و پس از بررسی محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین مدل و برند را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()