اجرای آردواز به عنوان اولین پوشش برای سقف شیروانی در نظر گرفته می شود. آردواز از جمله قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که به منظور پوشش دهی سقف ویلا، سر درب ساختمان، آلاچیق و غیره به کار برده می شود. ساخت و اجرای آردواز در طرح و رنگبندی متفاوت انجام می پذیرد و بدین ترتیب متناسب با سازه های مختلف، می توانید شاهد اجرای سقف شیروانی در مدل و رنگبندی متنوع باشید. با اجرای آردواز به صورت اصولی و رعایت کلیۀ نکات آب بندی و عایق کاری مستحکم و ایمن، می توانید بهترین اجرای سقف شیروانی را انجام دهید. آراز سقف از ابتدا فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ طراحی و اجرای آردواز آغاز نموده است و بدین ترتیب متناسب با بودجۀ مالکین ساختمان، قادر به نصب سقف شیروانی در طرح های شیک و مجلل می باشند.

مهمترین ویژگی های اجرای آردواز

برخی از افراد اجرای آردواز را به منظور زیبایی نمای ساختمان انتخاب می نمایند و می توانند از آردواز با متریال متفاوت منجمله فلزی، سفالی، سنگ، سرامیکی و غیره استفاده نمایند. سیمان، آزبست، الیاف معدنی و مصنوعی، مواد شیمیایی و آب از جمله متریالی است که هنگام اجرای آردواز یا سقف شیروانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با بهره گیری از سیمان در اجرای سقف آردواز، می توانید سازه را مستحکم تر بنا نمائید. مجری آردواز از آزبست به عنوان متریال اصلی در اجرای آردواز استفاده نمی کنند چون مشکلات فراوانی برای محیط زیست بوجود می آورد.

امروزه از ورق های فولادی، سنگ، سفال و غیره در اجرای آردواز استفاده می شود. این گونه متریال ساختمانی در برابر بارش برف و باران، تگرگ، آلودگی هوا و تغییرات دما در شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم می باشند. بدین ترتیب مجموعۀ آراز سقف با مد نظر قرار دادن میزان بودجه و سرمایۀ مشتری، قادر به اجرای شیروانی و اجرای آردواز با بهترین متریال و حداقل دستمزد می باشند.

 آراز سقف 

شماره های تماس

09124464920

02155317489

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 137
نمایش همه
علاقه مندی ها ()