تعمیرگاه زانتیا از مراکز معتبری است که تجهیز به مهندسین مجرب و متخصص می باشند که با استفاده از ابزارآلات مخصوص، قادر به تعمیرات تخصصی زانتیا هستند. خودروی زانتیا تجهیز به قسمت های مختلفی است که هر کدام از آنها به منظور انجام عملکرد خاص طراحی شده اند. خودروی سیتروئن زانتیا در ایران با تیپ های متفاوت 1.8 لیتری و 2 لیتری تولید و به بازار عرضه می شوند. این خودرو تک دیفرانسیل بوده و دارای گیربکس 5 دنده دستی، پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری است که قابلیت تولید قدرت 135 اسب بخار با گشتاور 180 نیوتن متر را با حداکثر سرعت 203 کیلومتر بر ساعت و مصرف ترکیبی 7 لیتر در صد کیلومتر دارد. 

عدم عملکرد قسمتی از خودرو، نیاز به رسیدگی دارد و می توانید با مراجعه به  تعمیرگاه زانتیا ، ایرادات و عیوب را مرتفع نمائید. تعمیرگاه زانتیا رهام چندین سال است که به صورت کاملاً تخصصی در عرصۀ سرویس و تعمیر خودروهای زانتیا فعالیت می کنند و متناسب با نیاز اتومبیل تلاش بر مرتفع نمودن ایرادات و نقص فنی زانتیا خواهند داشت.

خدمات تعمیرگاه تخصصی زانتیا

مراکز تعمیرگاه زانتیا در تهران، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهند. عوامل متعددی باعث آسیب دیدگی خودرو می گردد که باعث می گردد تا افراد به دنبال یک تعمیرگاه زانتیا شناخته شده باشند. شارژ گوی زانتیا، تعمیر موتور زانتیا ، تنظیم موتور، کاهش سر و صدای اضافه موتور، تنظیم ارتفاع خودرو، بر طرف نمودن سیستم برق خودرو، تنظیم سیستم فرمان و فیدرولیک، تعویض فیلترات هوا و روغن، رفع روغن ریزی، تعویض چراغ های آسیب دیده، تنظیم و تعمیر رگلاتور مرکزی، مرتفع نمودن عدم ترمزگیری خودرو و ... از جمله خدماتی است که می توانید از یک تعمیرگاه زانتیا حرفه ای بخواهید. همچنین مجموعه هایی دارای مهندسین مکانیک مجرب هستند که به سهولت قادر به عیب یابی و تعمیرات زانتیا در کوتاه ترین زمان ممکن می باشند.

در صورت نیاز به سرویس خودروهای زانتیا می توانید با مرکز تعمیرگاه زانتیا رهام تماس حاصل فرمائید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

تعمیرگاه زانتیا رهام 

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعداز رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()