یکی از مراکز عرضه کننده لاستیک پیرلی و میشلن، فروشگاه تایر ایرانیان می باشد. این مجموعه، سال های طولانی است که در عرصۀ فروش لاستیک خارجی فعالیت دارند که با اطمینان خاطر، محصولات خود را در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار می دهند. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که خرید لاستیک پیرلی و لاستیک میشلن را برای اتومبیل سواری، کراس اور و باری انتخاب نموده اید، پیشنهاد می کنیم نگاهی دقیق بر روی مشخصات فنی درج شده بر روی لاستیک داشته باشید.

استعلام قیمت لاستیک پیرلی و انواع لاستیک میشلن

لاستیک میشلن توسط کمپانی میشلن در فرانسه تولید و روانۀ بازار جهانی گشت و امروزه توسط برخی از مراکز تأمین کنندۀ لاستیک، شاهد فروش این برند مشهور هستیم. لاستیک به عنوان اجزای اصلی خودرو و به نوعی از عاملین حرکت آن به شمار می رود. بنابراین مدل لاستیک پیرلی که برای اتومبیل خود خریداری می نمائید، بر روی عملکرد خودرو و فرمان پذیری آن تأثیرگذار می باشد. بدین وسیله بررسی مشخصات فنی و در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، عوامل مهمی به شمار می روند که پیش از خرید لاستیک میشلن بایستی از یوی خریدار در نظر گرفته شوند.

قطعاً موارد مذکور بر روی قیمت لاستیک میشلن، لاستیک پیرلی و سایر برندها تأثیر می گذارد. البته مسئله وارداتی بودن و نوسان قیمت ارز در داخل کشور، شرایط را برای خرید لاستیک پیرلی با قیمت ثابت غیر ممکن نموده است. بر اساس استانداردهای تعریف شده در صنعت لاستیک سازی، بایستی منطبق بر مدل خودرو و حداکثر توان موتور و وزنی که از آن برخوردار است، لاستیک های مناسبی را جایگزین تایرهای قدیمی خودرو نمائید.

در صورت تمایل به خرید لاستیک پیرلی سواری، بایستی علامت و حرف لاتین "P" بر روی آن درج شده باشد. بدین ترتیب متناسب با مدل خودرو، بایستی در انتخاب مدل لاستیک میشلن توجه داشته باشید. جهت تأمین لاستیک کامیون سبک بایستی بر روی لاستیک، نشان و حروف لاتین "LT" درج شده باشد. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و در نهایت خرید لاستیک میشلن و لاستیک میشلن و پیرلی اورجینال می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

   فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 84
نمایش همه
علاقه مندی ها ()