قطعات لودر کوماتسو را می توانید در سطح بازار داخل تأمین نمائید که البته می بایست نسبت به اورجینال بودن آنها اطمینان حاصل نمود. اگر از ماشین های لودر کوماتسو در پروژه های عمرانی و راهسازی استفاده می گردد، بایستی از سالم بودن قسمت های مختلف لودر مطمئن گردید. لودر یکی از کاربردی ترین ماشین آلاتی است که جهت عملیات های خاکبرداری، بارگیری، بلند کردن بار و جا به جایی آنها به مکان معین و یا وسیلۀ نقلیۀ باری همچون کامیون به کار برده می شوند.

فروشگاه سرویس قطعه با بررسی وضعیت بازار، در زمینۀ واردات و فروش قطعات لودر کوماتسو  سرمایه گذاری نموده اند که البته قادر به تأمین سایر لوازم یدکی ماشین آلات سنگین همچون بلدوزر کوماتسو، بیل مکانیکی کوماتسو، بیل مکانیکی هیوندا و ... می باشند.

تأمین قطعات انواع لودر کوماتسو

همانطور که می دانید با گذشت زمان از عمر لودر کاسته می شود و عوامل متعددی باعث آسیب دیدگی برخی از قطعات لودر کوماتسو می گردد. در این صورت فرد می بایست نسبت به قسمت های معیوب لودر، اقدام نماید. توسط کمپانی کوماتسو، طراحی لودر بر اساس حجم داخلی باکت در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد. جام با ظرفیت های 0.75 الی 3.5 متر مکعب برای ماشین آلات سنگین لودر مدل چرخ زنجیری تعیین می گردد. این در حالی است که جهت طراحی و ساخت لودرهای چرخ لاستیکی، ظرفیت جام ها بین 0.15 الی 15 متر مکعب می باشد.

بدین وسیله متناسب با مدل لودر، بایستی از آن در اجرای پروژه های مختلف استفاده نمود. بدیهی است در صورت آسیب دیدگی برخی از قطعات لودر کوماتسو، نسبت به وضعیت عملکرد قسمت های مختلف لودر نگران باشید. به همین دلیل توصیه بر این داریم، بیش از اینکه فشار بیش از اندازه به قسمت های مختلف لودر وارد نمائید، قطعاً با تعویض لوازم یدکی لودر کوماتسو، بیش از پیش متحمل خسارت سنگین نشوید. جهت استعلام قیمت فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو در بازار با کادر فروش سرویس قطعه تماس بگیرید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 83
نمایش همه
علاقه مندی ها ()